• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

همایش «خودباختگی و همراهی با استکبار؛ سدی دربرابر پیشرفت و اقتدار» برگزار شد

  • کد خبر : 1083
  • 16 آبان 1394 - 17:34
همایش «خودباختگی و همراهی با استکبار؛ سدی دربرابر پیشرفت و اقتدار» برگزار شد

این همایش که در تالار وحدت دانشگاه چابهار به میزبانی انجمن اسلامی برگزار شد، سعید قاسمی گفت: من قبل از اینکه به مراسم بیایم حضور مردم در ۱۳ آبان امسال را دیدم که حرف جدیدی دارند و خودم هم متحیرم که بر اساس تحلیل ما مردم اینگونه بوده اند که به جریان سازش رای داده […]

این همایش که در تالار وحدت دانشگاه چابهار به میزبانی انجمن اسلامی برگزار شد، سعید قاسمی گفت: من قبل از اینکه به مراسم بیایم حضور مردم در ۱۳ آبان امسال را دیدم که حرف جدیدی دارند و خودم هم متحیرم که بر اساس تحلیل ما مردم اینگونه بوده اند که به جریان سازش رای داده اند. مردم رای دادند به جریان تعامل با استکبار. به تعبیر من یک پارادوکس است با هم تعارض دارد. هم می شود و هم نمی شود! هم می خواهی فابیوس را بیاوری، جک استرا بیاوری یا هم بیایی در خیابان ها.

وی افزود: بیایید شفاف صحبت کنیم. این چه پارادوکسی است که از یک طرف شعار مرگ بر آمریکا می دهیم و از طرف دیگر جریان حاکم، ضد این تفکر رفتار می کند؟

سردار قاسمی با بیان این جمله که، “چک سفید امضا حتی در جریان جنگ احد برای رسول خدا داده نشد”، گفت: انشاءالله قسمت مان شود با همین اساتید حاضر در جلسه، حج عمره ای برویم با نابودی آل یهود لعنت الله علیهم اجمعین. این همان فرمایش حضرت روح الله است. نه چیزی زیاد، نه چیزی کم؛ لعنت الله علیهم اجمعین. انشاءالله به مکه می رویم و با انتقام از آل یهود و آمریکا به مکه وارد خواهیم شد.

وی افزود: مستندات آل یهود و آل وهاب باشد برای آن موقعی که کمیته حقیقت یاب بخواهد بفهمد آن ۵۰۰ نفر چگونه کشته شده اند. آیا اتفاقی بوده است؟ سهوا بوده است؟ زمانی که حجاج به دست اوردی شگنر، فرمانده یهودی لهستانی الاصل که فرمانده امنیتی مکه شد شش ماه قبل از کشتار حجاج و این کشتار صورت گرفت با مسلسل در کنار بیت الله الحرام و امام گفت از آمریکا بگذریم، از اسراییل اگر بگذریم از صدام با همه جنایت هایش اگر بگذاریم از این مقوله نخواهیم گذشت. این جنایت با آب زمزم پاک نخواهد شد و باید تا ابد زنده بماند.

سعید قاسمی ادامه داد: ما تا الان سه فتنه را گذرانده ایم: اولین فتنه، خوراندن جام زهر به روح الله. دومین فتنه، ۱۳۷۸٫ سومین فتنه، ۱۳۸۸٫ حضرت آقا فرمودند خبیثان، ما را تا لبه پرتگاه بردند. منظور از خبیثان چه کسانی است؟ ما که خبر می گیریم بازداشت شدگان فتنه در چالوس اند! پزشک vip دارند! قوه قضاییه تو را خدا ما را هم به همین شیوه حبس کنید!

وی تصریح کرد: پیام خمینی به دانشجویان پس از تسخیر لانه جاسوسی، سلام من را به فرزندانم برسانید. بفرمایید خوب جایی هست همان جا را نگه دارید. قشنگ ترین عکسی که در طول تاریخ، بعد از اسارت حضرت زینب، بعد از ۱۴۰۰ سال گرفته شد عکس رانرز آمریکایی در بند ایرانیان است.چیزی که جدیدا از آن به نام بازی یاد می کنند ما بازی نداریم. بلکه نبردی است بین عاشوراییان و یزیدیان. امام ۱۳ آبان را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول دانست.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.