• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

هفتمین اردوی فرهنگی زیارتی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در مشهد مقدس برگزار شد

  • کد خبر : 5430
  • 25 بهمن 1395 - 15:43
هفتمین اردوی فرهنگی زیارتی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در مشهد مقدس برگزار شد

هفتمین اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس با شعار جوان منتظر؛ صبور، پاکدامن، غیور، شجاع و با هدف  افزایش معرفت به ائمه معصومین علیها سلام و زیارت امام هشتم ، هفتمین اردوی فرهنگی زیارتی انجمن اسلامی دانشجویان با عنوان ساقی کوثر۷ با حضور ۱۵۰ نفر از برادران از تاریخ نوزدهم لغایت بیست و سوم بهمن ماه در […]

هفتمین اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس با شعار جوان منتظر؛ صبور، پاکدامن، غیور، شجاع و با هدف  افزایش معرفت به ائمه معصومین علیها سلام و زیارت امام هشتم ، هفتمین اردوی فرهنگی زیارتی انجمن اسلامی دانشجویان با عنوان ساقی کوثر۷ با حضور ۱۵۰ نفر از برادران از تاریخ نوزدهم لغایت بیست و سوم بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار شد.


مراسم افتتاحیه این اردو در مشهد مقدس با سخنرانی حاج آقای باقرزاده صورت گرفت. زیارت های دسته جمعی، گعده های معرفتی، فرهنگی اعتقادی و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و… از دیگر برنامه های این اردو بود. لازم به توضیح است که در این اردو حجت الاسلام و المسلمین اخوی مبلغ دینی و حاج آقای باقرزاده به عنوان همراهان در اردو حضور داشتند.

همچنین در این اردو روایت گری ۸ سال دفاع مقدس توسط جانباز آزاده آقای پورشجاع  و مراسمات هیئت محبان روح الله به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا در حسینیه بیت الصادق برگزار شد.
مراسم اختتامیه این اردو نیز باسخنرانی حاج آقای باقرزاده  و حضور اکثریت دانشجویان شرکت کننده و اهدای جوایز به برندگان مسابقات برگزار شده در طول اردو همچون مسابقه عکاسی ، دل نوشته ، مسابقات جام پانتومیم و… برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.