• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه ازاد شهرکرد:

نه دی فصل جدیدی در بصیرت مردم

  • کد خبر : 8243
  • 10 دی 1396 - 20:13
نه دی فصل جدیدی در بصیرت مردم

  «اَلسَّلامُ عَلیٰ الاَجسٰادِالعاٰرِیاتْ،اَلسَّلامُ عَلیٰ الَجُسُومِ الشّاحِباتْ، اَلسَّلامُ عَلیٰ الدِّمَا ِٕالسّائِلاتْ» سلام بر بدن های عریان شده توسط منافقان؛سلام بربدن های رنگ باخته زیر دست وپای فتنه گران ، سلام بر خون های جاری شده در کف خیابان!! ۱-اگر مجموعه اقدامات تهدید امیز نرم، نیمه سخت وسختی را که با هدف تاثیر گذاری بر اذهان […]

 

«اَلسَّلامُ عَلیٰ الاَجسٰادِالعاٰرِیاتْ،اَلسَّلامُ عَلیٰ الَجُسُومِ الشّاحِباتْ، اَلسَّلامُ عَلیٰ الدِّمَا ِٕالسّائِلاتْ»

سلام بر بدن های عریان شده توسط منافقان؛سلام بربدن های رنگ باخته زیر دست وپای فتنه گران ، سلام بر خون های جاری شده در کف خیابان!!

۱-اگر مجموعه اقدامات تهدید امیز نرم، نیمه سخت وسختی را که با هدف تاثیر گذاری بر اذهان عمومی داخلی وجامعه بین المللی برای برخورد با ایران از اغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، تحت عنوان نفوذ قلمداد کنیم، این برداشت صحیح خواهد بود که در جهت دستکاری افکار عمومی مردم ایران تا کنون اقدامات مستمری انجام شده وفضای انتخابات ۸۸ به وسیله خط دهی منافقین داخلی فرصت طلایی برای براندازی به دست اوردند؛هرچند که ملت بصیر وفهیم مکر انان را ناکام کرد اما خسارات بسیاری بر کشور وارد گشت وداغ حداقل۲۳عزیز هموطن بی گناه را بر سینه ملت گذاشت، وفضای سؤ رسانه ای جهان از کشور به جایی رسید که حکومت فاسد دیکتاتوری عربستان، ژست دموکراسی بگیردوشاید این تحفه سران فتنه، بزرگترین خیانتی بود که در طول این ۸ماه هجمه علیه «نظام» وبلکه علیه «موجودیت اسلام»برکشور وارد امد.

۲-اگر چه دوران فتنه۸۸ را باید دوره محنت انقلاب اسلامی دانست، اما به برکات بیشماری ختم شد؛چراکه این ملت اگاه وبیدار بودند که با حضور در حماسه نه دی تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر اب کردند.وچه غربال خوبی است زمان برای پیاده کردن ناخالصی ها از قطار انقلاب؛اگر فتنه۸۸ نبود چه بسا تا سالیان سال سیرت نفاق گونه برخی خواص رو نمیشد!

۳-امروز بیشترین نقشه دشمنان این است که ملت ایران اعتماد به نفسی که دارد را از دست بدهد، وراهکار مقابله با ان اجرای اقتصاد مقاومتی است.
اما در این نقطه اقدامات دولت علامت سوال بزرگی را در ذهن ایجاد میکند؛همه ما به خوبی پیامک های ثانیه نودی شب انتخابات را به یاد داریم که وعده مجدد برای یارانه های قطع شده میداد، وقبل از ان که حتی با لایحه حذف ۶میلیون قشر پر درامد هم موافقت نمیشد ولی اکنون به یکباره خبر از قطع ۳۰میلیون یارانه بگیر وگرانی همزمان انواع سوخت واقلام اساسی سفره مردم میشود وظاهرا همانطور که دولت بعد از انتخابات دیگر نیازی به تاکید بر شعار ازادی ندارد، نگرانی هم از مشکلات معیشتی مردم ندارد.
-۴راه شنیدن صدای مردم چیست؟ایا غیر از این است که نمایندگان مجلس باید گوش وچشم وزبان مردم باشند؟پس طبیعیست که مردمی که نگران قطع یارانه۴۵۰۰۰ تومانیشان هستند، دغدغه نمایندگانشان را افزایش حقوق خودشان میبینند برای رساندن صدای خود به گوش مسئولین به خیابان بیایند.
باید ریشه های خزانه خالی را در اختلاس های چند هزار میلیاردی ونجومی بگیران دنبال کرد نه شعار های تاریخ مصرف گذشته (نه غزه، نه لبنان)

۵-مردم گله مندند و کاری که رسانه وظیفه دارد این است که دوربین به دست میان مردم رود ودردها وسخنان واقعی مردم را از مسئولین مختلف مطالبه گری کند؛نه اینکه با سکوت رسانه ای ووارونه نمایی اتفاقات اخیر فضا را برای تبلیغات جریان های ضد نظام مهیا کند.
۶-جواب مشکلات اقتصادی امروز مردم را باید کسانی بدهند که نهایت تحلیلشان برای رای دادن «ازادی کنسرت ها »بود ،ولی امروز تحمل شنیدن کنسرت گله مندی مردم را ندارند.
البته بعد از نه دی فصل جدیدی در بصیرت مردم ایران پیدا شد ودیدیم که هرچند در میان جنگ احزاب باشیم، مردم هوشیار هستند واز یک نقطه دوبار ضربه نمیخورند.
مردم از دولت گله مندند ولی پای انقلاب ایستاده اند!!

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.