• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13
پیرامون مشکلات بی‌آبی شهر و تعطیلی دانشگاه

نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان به ریاست دانشگاه

  • کد خبر : 16230
  • 18 مهر 1401 - 16:50
نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان به ریاست دانشگاه
از شما درخواست داریم کلاس های درس را هر چه سریعتر به شکل حضوری برگزار کنید و یا تاریخ گفته شده برای کلاس حضوری را دوباره به تعویق نیاندازید و اگر چنانچه مشکلات بی آبی بر دانشگاه و خوابگاه ها تاثیر بدی گذاشته است در نشستی خبری به آن بپردازید و درباره آن به طور کامل و شفاف صحبت کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان طی نامه‌ای به ریاست محترم دانشگاه مازندران پیرامون مشکلات بی‌آبی شهر و تعطیلی دانشگاه اعلام کردند:

 

بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر رضوان
ریاست محترم دانشگاه بوعلی سینا
با سلام و احترام

 

متاسفانه چندی پیش شهر همدان دچار مشکل بی آبی شد و درپی آن جهت رفاه حال دانشجویان بازگشایی دانشگاه به تعویق افتاد، این اقدام در ابتدا راه حل خوبی بود اما این پس از مدتی که چندین بار به بهانه آب تاریخ بازگشایی کلاس های حضوری جابه جا و به تعویق افتاد، دانشجویان و به خصوص دانشجویان ساکن در شهرهای دیگر را دچار کلافگی و سردرگمی کرد.

 

با توجه به اینکه آموزش مجازی کیفیت آموزش حضوری را ندارد و مقطع کارشناسی که مبانی و اصول هر علم در آن آموزش داده می شود از اهمیت زیادی برخوردار است و علاوه بر آن در این ایام دسترسی به اینترنت سخت شده است، دانشجویان نمی توانند در کلاس های مجازی به درستی حضور پیدا کرده و از دروس این مقطع بهره کافی ببرند.

 

همچنین با توجه به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرموده‌اند: از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق؛ دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدفگذاری‌های سیاسی و اجتماعی. لازم است که به غنای علم آموزی و گفتمان سازی به ویژه در چنین ایامی در دانشگاه توجه ویژه ای داشته باشید.

 

به همین دلایل از شما درخواست داریم کلاس های درس را هر چه سریعتر به شکل حضوری برگزار کنید و یا تاریخ گفته شده برای کلاس حضوری را دوباره به تعویق نیاندازید و اگر چنانچه مشکلات بی آبی بر دانشگاه و خوابگاه ها تاثیر بدی گذاشته است در نشستی خبری به آن بپردازید و درباره آن به طور کامل و شفاف صحبت کنید.

 

با تشکر

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.