• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

مجلس امروز نیازمند ۲۹۰ نفر نماینده همچون مدرس است

  • کد خبر : 330
  • 13 مرداد 1394 - 9:14
مجلس امروز نیازمند ۲۹۰ نفر نماینده همچون مدرس است

میکائیل دیانی در گفتگوی با «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه مگر قطعنامه ۵٩٨ را به رأی مجلس گذاشتیم که برجام را به رأی بگذاریم گفت: همان طور که حضرت امام(ره) فرمودند مجلس در راس امور است و همه ما حکم آن را به عنوان حکمی نافذ در تمامی […]

میکائیل دیانی در گفتگوی با «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه مگر قطعنامه ۵٩٨ را به رأی مجلس گذاشتیم که برجام را به رأی بگذاریم گفت: همان طور که حضرت امام(ره) فرمودند مجلس در راس امور است و همه ما حکم آن را به عنوان حکمی نافذ در تمامی قراردادها و توافق نامه‌ها قبول داریم از این رو باید بند بند برجام آورده شده در توافقات وین در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: نمایندگان باید در صورت وجود بندی یا موضوعی در برجام که امنیت و منافع ملی و همچنین پیشرفت کشور را مورد خدشه قرار دهد بایستند.

دیانی تاکید کرد: مجلس امروز نیازمند ۲۹۰ نفر مدرس است که در مقابله با خدشه دار شدن استقلال کشور بایستد. پیشنهاد می‌کنم نمایندگان خانه ملت به ویژه لاریجانی که ریاست مجلس را برعهده دارد به جای سیاسی کاری، مراوده و هر گونه نگاه سیاسی، حزبی و انتخاباتی که به موضوع هسته‌ای دارند با یک نگاه ملی به این مسئله نگاه کنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: باید یاد و خاطره و آن ذهنیتی که از شهید مدرس درباره حفظ منافع ملی در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و همچنین عملکرد وی امروز در مجلس تکرار شود. لاریجانی امروز درباره بحث هسته‌ای از سوی مردم زیر سوال است.

دیانی افزود: رئیس مجلس و نمایندگان باید بدانند که عملکرد امروز آنها در تاریخ ثبت خواهد شد و اگر قرار باشد عملکرد نامناسبی در مورد حفظ دستاوردهای هسته‌ای کشور داشته باشند در انتخابات آینده نه تنها اقبالی نسبت به آنها صورت نمی‌گیرد بلکه مردم از آنها رویگردان خواهند شد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: این نقطه نظر تمامی اعضای اتحادیه انجمن اسلامی است که نمایندگان باید در اولویت همه کارهای خود بحث بررسی پیش نویس لوزان را قرار داده و آن را در مجلس به تصویب برسانند.

دیانی در پایان اظهار داشت: امروز رای مجلس درباره این مسئله امری نافذ است، نمایندگان بدانند اگر به توافق نامه بدی که پیشرفت کشور، منافع و استقلال ملی را مورد مخاطره قرار دهد رای دهند مردم از آنها عبور خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.