• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

لاریجانی به جهت اتفاقی که در تصویب برجام افتاد باید به ملت و تاریخ ایران پاسخگو باشد

  • کد خبر : 1910
  • 25 دی 1394 - 19:51
لاریجانی به جهت اتفاقی که در تصویب برجام افتاد باید به ملت و تاریخ ایران پاسخگو باشد

پریناز احمدپور، قائم مقام سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدامات اخبر نمایندگان مجلس برای مقابله با اقدامات ضد ایرانی کنگره و مدیریت مشکلاتی که  برجام برای کشور ایجاد خواهد کرد،گفت: این عملکرد نه تنها دیر هنگام بلکه به شدت جسته گریخته و ناکافی است. وی تصریح کرد: […]

پریناز احمدپور، قائم مقام سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدامات اخبر نمایندگان مجلس برای مقابله با اقدامات ضد ایرانی کنگره و مدیریت مشکلاتی که  برجام برای کشور ایجاد خواهد کرد،گفت: این عملکرد نه تنها دیر هنگام بلکه به شدت جسته گریخته و ناکافی است.

وی تصریح کرد: متاسفانه مجلس در بزنگاه  کاری را که در شان مجلس جمهوری اسلامی بود انجام نداد، مجلس جمهوری اسلامی باید، مجلسی  آگاه ،پیشرو ، مستقل و آزاد باشد.

قائم مقام سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل بابیان اینکه در شان چنین مجلسی نبود که طرح برجام در بیست دقیقه تصویب شود،اظهار داشت: حالا بعد از اقدامات موزیانه دولت و کنگره آمریکا ،مجبور به واکنش های سطحی و پراکنده باشند، آقای لاریجانی به جهت اتفاقی که در تصویب برجام افتاد باید به ملت و تاریخ ایران پاسخگو باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم طرحی‌های که امروز نمایندگان از آن صحبت می‌کنند،فقط حرکت های تبلیغاتی در انتهای عمر مجلس و در آستانه انتخابات برای جذب رای ملت و برنامه‌ای برای کم‌رنگ‌کردن خاطره تصویب برجام در بیست دقیقه نباشد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.