• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

قراردادهای جدید نفتی ضربات جبران ناپذیری به منافع ملی خواهد زد

  • کد خبر : 1983
  • 29 دی 1394 - 12:40
قراردادهای جدید نفتی ضربات جبران ناپذیری به منافع ملی خواهد زد

دانیال داوودی اضافه کرد: در این قرار داد ها روح نظام سرمایه داری و چپاول زیرکانه ی منافع ملی برای کسی که دو کلاس سواد اقتصادی یا حقوقی داشته باشد، مشهود است. لذا طرح چنین حرف هایی در کشور توهین به شعور ملی ست. وی افزود: مرحوم مصدق اگر می دانست روزی قرار است به این […]

دانیال داوودی اضافه کرد: در این قرار داد ها روح نظام سرمایه داری و چپاول زیرکانه ی منافع ملی برای کسی که دو کلاس سواد اقتصادی یا حقوقی داشته باشد، مشهود است. لذا طرح چنین حرف هایی در کشور توهین به شعور ملی ست.

وی افزود: مرحوم مصدق اگر می دانست روزی قرار است به این نقطه برسیم، اصلا برای ملی شدن صنعت نفت زحمت نمی کشید! چرا که تکلیف ملت با خودشان روشن بود و می دانستند که نفتشان توسط صاحبان زر و زور، غارت می شود. این قرار دادها ادامه ی خط استعمار است، منتهی به شیوه های نوین.

دادوودی گفت: به نظرم اگر اجازه بدهیم با لطایف الحیلی، ما را به قبل از ملی شدن صنعت نفت برگردانند، و در مقابل این استعمار فرا نو کوتاه بیاییم، اول از همه به خودمان خیانت کرده ایم، بعد به همه ی آنهایی که در طول تاریخ برای رهایی ایران از چنگ مستکبرین استعمارگر زحمت کشیدند و در نهایت به نسل های آینده خیانت کرده ایم.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد اگر امروز ما تاریخ را به تماشا نشسته ایم و همه ی آنهایی که با عقد قراردادهای ننگین، مسبب به تاراج رفتن منافع ملی شدند را تخطئه می کنیم، باید بدانیم که اگر امروز کوتاهی کنیم، فردا در دادگاه اندیشه ی آیندگان محکومیم.

وی در ادامه افزود: همه ی آن کسانی که امروز دلال چپاول گری نیستند باید در مقابل این قرار داد ها موضع داشته باشند. نمایندگان مجلس هر قدر در مقابل این چپاول نوین بایستند، به همان اندازه می توان اطمینان داشت که وابسته به دستگاه های زر و زور نیستند و چیزی را با منافع ملی معامله نمی کنند.

داوودی در پایان گفت: از قوه ی محترم قضاییه هم انتظار می رود، گام های بعدی مبارزه با فساد اقتصادی را محکم تر بردارد و به عنوان مدعی العموم، هم عاملان کرسنت را به مردم معرفی کند و هم اجازه ندهد همان دلالان سابقه دار، ضرر های بیشتری را از طریق قرارداد های جدید به مردم تحمیل کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.