• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم(واحد خواهران) به مناسبت روز قدس

ضعف رژیم صهیونیستی در برابر سنگ‌ها!

  • کد خبر : 15143
  • 12 اردیبهشت 1401 - 4:02
ضعف رژیم صهیونیستی در برابر سنگ‌ها!
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم(واحد خواهران) در سالروز گرامی داشت آرمان آزادی قدس شریف طی بیانیه ای از ظلم رژیم صهیونیست اعلام انزجار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم(واحد خواهران) در سالروز گرامی داشت آرمان آزادی قدس شریف طی بیانیه ای از ظلم رژیم صهیونیست اعلام انزجار کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است»

امام خمینی (ره)

اگر به تاریخ ۷۴ ساله‌ی اشغال فلسطین توسط رژیم جعلی اسراییل، نگاهی بیندازیم، تاریخی همواره همراه با خونریزی و ظلم را مشاهده خواهیم نمود؛ تاریخی که صهیونیست‌ها بقای خود را فقط در کشتار فلسطینیان و مسلمانان پیگیری می کنند. برهه‌ای که مورخان و نویسندگان از آن به‌عنوان «رام‌نشدنی‌ترین منازعه» یاد می‌کنند.

این تاریخ شکوهمندانه‌ی مقاومت ملت فلسطین در برابر اشغال اسراییل، خود موید این مطلب است که تمام دستگاه نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر اسراییل نمی‌تواند برگی از درخت تنومند اسلام، بچیند.‌

نسل‌ در نسل، مبارزه و مقاومت در برابر ظلم، وجه مشترک مسلمانان است، لالایی مادران و ترانه‌ی کودکان و مشق جوانان با آرمان مبارزه برای آزادی آمیخته شده است. اصرار کورکورانه‌ی اشغالگران قدس نشان می‌دهد که نمی‌دانند امت ما با کشته شدن، زنده تر می‌شود!

نبض مسلمانان را باورهایشان می‌سازد. جنگ ۳۳ روزه لبنان و جنگهای ۵۱روزه و ۸ روزه غزه ، مهر داغی از تاریخ بر پیشانی رژیم صهیونیستی است.این چنین است ضعف آن‌ها در برابر سنگ‌ها! ضعفی که اطلاق واژه‌ی  قدرت نظامی برتر را بر آن‌ها بی‌معنا و مضحک کرده است. اکنون این سنگ‌های مسلمانان است که تبدیل به موشک شده است…

حتی به فکر آن‌ها هم خطور نخواهد کرد که پشتوانه این سنگ‌ها، پشتوانه شجاعت کودکان و جسارت جوانان و صبر و صلابت زنان فلسطینی در چه واژه ای نهفته است؟ ایمان؛ کلمه ای که برای رژیم صهیون نا آشنا است و معنا و مفهوم آن در ذهن کوچکشان جای نمی‌گیرد .

اکنون و در چهارمین دهه از نامگذاری سالروز گرامیداشت آزادی قدس توسط امام خمینی (ره)، برای ابراز انزجار از ظلم، برای ابراز انسانیت، برای ابراز وحدت، برای ابراز حقیقت، برای ابراز عدالت، بار دیگر در روز قدس ندای ما این است؛  «هیهات من الذله ».

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=15143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.