• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

صلح کل ها بدنبال وقت کشی برای عبور از ۱۰ تیر هستند

  • کد خبر : 133
  • 31 خرداد 1394 - 7:55
صلح کل ها بدنبال وقت کشی برای عبور از ۱۰ تیر هستند

علیرضا کریمی قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در مصاحبه با پایگاه خبری تحلیلی مستقل ضمن انتقاد از اقدام هیئت رئیسه مجلس برای حذف طرح «حفظ دستاوردهای هسته ای» از دستور کار مجلس گفت: این طرح می تواند مشت تیم مذاکره کننده در دور جدید مذاکرات را پرتر […]

علیرضا کریمی قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در مصاحبه با پایگاه خبری تحلیلی مستقل ضمن انتقاد از اقدام هیئت رئیسه مجلس برای حذف طرح «حفظ دستاوردهای هسته ای» از دستور کار مجلس گفت: این طرح می تواند مشت تیم مذاکره کننده در دور جدید مذاکرات را پرتر کند و در مقابل زیاده خواهی های آمریکا برگ برنده ای برای دولت و کشور باشد.

وی همچنین گفت: طبق قانون این طرح با تصویب اکثریت نمایندگان مجلس باید در دستور کار امروز مجلس قرار می گرفت اما معلوم نیست به چه دلیل این طرح از دستور کار مجلس حذف شد. هیئت رئیسه مجلس باید توجه کند که با توجه به زمان تعیین شده برای مذاکرات که ۱۰ تیر ماه است زمان چندانی باقی نمانده که بخواهند این طرح را در مجلس تصویب کنند.

کریمی در ادامه افزود: به نظر می رسد “صلح کل ها” در مجلس با رفتاری دوگانه ضمن حمایت زبانی از این طرح با این اقدامات سعی دارند تا وقت کشی کنند و نگذارند که این طرح که در جواب طرح کنگره آمریکاست بموقع تصویب شود و با این اقدام راه را برای یک توافق بد هموار می کنند.

این فعال دانشجویی در پایان گفت: از نمایندگان مجلس و مخصوصا هیئت رئیسه آن انتظار می رود که در حفاظت از دستاوردها و منافع ملی هیچگونه ملاحضات سیاسی و انتخاباتی و جناحی را لحاظ نکنند و با ورود قدرتمند، قاطع و متقن از دستاوردهای ملی کشور حفاظت نمایند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.