• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

صدای مرا از کف خیابان می شنوید!

  • کد خبر : 7965
  • 25 آذر 1396 - 22:32
صدای مرا از کف خیابان می شنوید!

  وقتی خبر افزایش قیمت بنزین در سال۹۷را به بالای ۱۵۰۰تومان شنیدم، ناگهان صدای کف وسوت های انتخاباتی در گوشم پیچید ویاد حرف اقایانی افتادم که تا دیروز میگفتند به ازای هر روز تاخیر در اجرای برجام روزانه۱۷۰میلیون دلار ضرر میکنیم و امروز انواع اضافه هزینه ها را برای تزریق به خزانه کشور اعلام میکنند؛ […]

 

وقتی خبر افزایش قیمت بنزین در سال۹۷را به بالای ۱۵۰۰تومان شنیدم، ناگهان صدای کف وسوت های انتخاباتی در گوشم پیچید ویاد حرف اقایانی افتادم که تا دیروز میگفتند به ازای هر روز تاخیر در اجرای برجام روزانه۱۷۰میلیون دلار ضرر میکنیم و
امروز انواع اضافه هزینه ها را برای تزریق به خزانه کشور اعلام میکنند؛
با این معادله بایدکشور در یک سال۶۰میلیارد دلار درامد بیشتری کسب کرده باشد؛با احتساب حذف تعدادی از یارانه بگیران واضافه هزینه دولتی ۲۰هزار تومانی صدور کارت ملی هوشمند،وافزایش قیمت های بادلیل وبی دلیل برای زائران اربعین وعوارض خروج از کشور وکاهش۶۰-۷۰درصدی بودجه قرانی وده ها مورد دیگر،
صرفا از دولت محترم خواهشمندیم لااقل با یک حساب سرانگشتی بفرمایند این هزینه ها کجا رفته ویا برای پر کردن کدام اختلاس بناست هزینه شود؟؟؟؟
وقت ان است که همگان بفهمند مردمی که بی تقوایی مسئولانشان برایشان اهمیت نداشته باشد باید منتظر ظلم ها وناامنی های فراوانی باشند!
اقای روحانی معنای گران شدن بنزین، که گران شدن همه اجناس را در پی دارد،
یعنی کوچک وکوچک وکوچک تر شدن سفره مردمی که نه تنها افزایش درامد ندارند،بلکه همان یارانه ۴۵هزارتومانیشان هم بین زمین واسمان است!
چرا زمان انتخابات که باوعده چهار میلیون شغل جوانان را به خیابان میریختید آن را مثل امروز مشروط به افزایش قیمت بنزین نمیکردید؟
چرا اقای خاتمی که خود را تضمین روحانی مینامید این روز ها زبان در دهان گرفته واز حصر مثلا خانگی اش ویدیو منتشر نمیکند وهمصدا با مردم مشکلات را تَکرار نمیکند؟
حقیقت آن است که هیچ کجا مثل امر ولایت سِرّ درون آدم ها رو نمیشود!
چندبار دیگر باید رهبر فرمان دهند که رسیدگی به مشکلات اقتصادی ومعیشت مردم باید اولویت اول دولتمردان باشد؟
به فرموده حق حضرت امام (ره)مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند وروزی که مردم صحنه را ترک کنند همه شکست خواهیم خورد!
شاید برخی بخواهند با القای«درماندگی اموخته»شده به احاد ملت، با بستن زبان ها وشکستن قلم ها، صداها خفه شود ومردم از صحنه بروند،چرا که خوب میدانند، نباید از فرد گرسنه انتظار دین داری داشت!
هرچند که این اعتراض ها از هر کسی هم پذیرفته نیست؛سلبریتی ها اجازه عذر خواهی ندارند!
مطمئنا عوارض خروج از کشور دویست هزار تومانی برای کسی که کت وشلوار چند میلیونی به تن میکند، نمیتواند دلیل قانع کننده ای برای پذیرفتن پروژه عبور از روحانی از سمت این اشخاص باشد.
چون اینها همان کسانی هستند که با عبور از خاتمی به موسوی ، وبا عبور از موسوى به روحانی رسیدند؛وخدا میداند که بعد از روحانی برای کدام دستور فرمایشی گلو پاره کنند.
به همین دلایل هیچ اعتقادی به پروژه عبور از روحانی ندارم.روحانی یک شخص است، مانند زید وعمر. ملت باید پروژه عبور از مسئولینی که اشنایی با گفتمان ناب انقلاب اسلامی وچشم انداز تمدن نوین اسلامی ندارند را کلید بزنند.
اکنون با این اوصاف خوب میتوان فهمید چرا حضرت امام(ره) فرمودند صاحبان اصلی انقلاب هنوز پابرهنه اند!

یاسمن علیمحمدی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی مستقل، دانشگاه ازاد شهرکرد

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.