• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

شهید احمدی‌روشن افتخار دانشگاه شریف است نه سرکرده داعشی‌مسلک منافقان/ مسئولان دانشگاه‌ها جلوی جریانات انحرافی را بگیرند

  • کد خبر : 3881
  • 16 مهر 1395 - 19:39
شهید احمدی‌روشن افتخار دانشگاه شریف است نه سرکرده داعشی‌مسلک منافقان/ مسئولان دانشگاه‌ها جلوی جریانات انحرافی را بگیرند

سعید تواناراد دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: متأسفانه اخیراً شاهد سهل‌انگاری‌های فرهنگی و نصب تصاویر سران فتنه و همچنین انتشار عکس مریم رجوی سرکرده گروه منافقان این داعشی‌مسلک کهنه‌کار در غرفه‌های تشکّل‌های یک‌بار مصرف و بی‌هویت دانشجویی هستیم. تواناراد افزود: افتخار دانشگاه شریف امثال […]

سعید تواناراد دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: متأسفانه اخیراً شاهد سهل‌انگاری‌های فرهنگی و نصب تصاویر سران فتنه و همچنین انتشار عکس مریم رجوی سرکرده گروه منافقان این داعشی‌مسلک کهنه‌کار در غرفه‌های تشکّل‌های یک‌بار مصرف و بی‌هویت دانشجویی هستیم.

تواناراد افزود: افتخار دانشگاه شریف امثال شهید مصطفی احمدی روشن و شهدای پرافتخار دیگر این دانشگاه است نه افرادی مانند مریم رجوی که دستش به خون هزاران بی‌گناه آلوده است.

وی افزود: اینکه عناصر دخیل در فتنه و تروریست‌های خونخوار محبوب این جریان‌های خاص در دانشگاه‌ها هستند، خیلی جای تعجّب ندارد، چرا که این افراد از هر جا تغذیه‌ مالی و معنوی شوند، حامی همان‌ها خواهند بود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: تا زمانی که حمایت جدی از تشکل‌های ریشه‌دار و انقلابی صورت نگیرد، این فساد سازمان‌یافته ادامه خواهد داشت، مسئولان باید از هیمن‌جا جلوی پیش‌روی این جریان را در دانشگاه بگیرند وگرنه در آینده با خطری جدی روبرو خواهیم شد.

وی گفت: از مسئولین، مخصوصا مسئولین فرهنگی دانشگاه‌ها توقع می‌رود در مقابل این جریان التقاطی و انحرافی و ساختارشکنانه که می‌خواهند روند حق‌طلبی و مطالبه‌گری جنبش‌های انقلابی و دانشجویی را مخدوش کنند، بایستند و اجازه ندهند عدّه‌ای با اهداف سیاسی، فضای فرهنگی و علمی دانشگاه را به قهقرا ببرند.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.