• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

شعارهای استکبارستیزی تضمین‌کننده منافع ملی کشور است

  • کد خبر : 877
  • 10 آبان 1394 - 16:26
شعارهای استکبارستیزی تضمین‌کننده منافع ملی کشور است

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در نشست‌خبری امروز تشکل‌های دانشجویی با بیان اینکه شعار اصلی مردم ما در ابتدای پیروزی انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، اظهار داشت: استقلال و آزادی هویت‌ساز جمهوری اسلامی بود و در تبیین آزادی و استقلال باید گفت که اگر بخواهیم آزادی ملت‌مان […]

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در نشست‌خبری امروز تشکل‌های دانشجویی با بیان اینکه شعار اصلی مردم ما در ابتدای پیروزی انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، اظهار داشت: استقلال و آزادی هویت‌ساز جمهوری اسلامی بود و در تبیین آزادی و استقلال باید گفت که اگر بخواهیم آزادی ملت‌مان را حفظ کنیم، بلاشک باید استکبارستیزی را حفظ کنیم و مصدام اتم استکبار (ایالات متحده آمریکا) است.

وی تاکید کرد: شعار استکبارستیزی صرفا شعار سیاسی، مقطعی و احساسی نیست، بلکه استکبار مانیفست فکری ماست که تضمین کننده منافع ملی ما نیز است.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: هر چه استکبارستیزی بیشتر باشد، قدرت دیپلماسی و عزت ما نیز بیشتر خواهد شد. در چند سال قبل دولت قصد داشت که توسعه را به همراه آورد؛ اما توسعه‌ای که دولت می‌خواست به ارمغان بیاورد، توسعه وابسته بود. به همین خاطر کشور ما با چالش استقلال روبرو شد.

نجابت خاطرنشان کرد: ایده همگرایی با غرب ایده شکست خورده‌ای است و اگر قرار است توسعه‌ای رقم خورده شود، باید راهکار و مسیر جدیدی پیش‌بینی شود.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا رفتارش را تغییر دهد ما با آن مشکلی نداریم، اظهار داشت: اما رفتار، خوی و منش آمریکایی‌ها در ۳۷ سال بعد از انقلاب شرایط را برای ارتباط با کشور ما فراهم نکردند؛ ما نه تنها دست دوستی به سمت آمریکا دراز نمی‌کنیم بلکه جنبش دانشجویی هر دستی که به سمت آمریکا برای دوستی دراز شود را قطع خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.