• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

شانزدهمین نشست سالانه اتحادیه نمایانگر وحدت و یکپارچگی جنبش دانشجویی مسلمان است

  • کد خبر : 471
  • 01 شهریور 1394 - 11:32
شانزدهمین نشست سالانه اتحادیه نمایانگر وحدت و یکپارچگی جنبش دانشجویی مسلمان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مستقل»؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به مناسبت میزبانی شانزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرده است: قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَهٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى فردا که سپیده صبح پیروزی از مشرق خون برآید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مستقل»؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به مناسبت میزبانی شانزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرده است:

قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَهٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى

فردا که سپیده صبح پیروزی از مشرق خون برآید ، مردان و زنانی از جنس مقاومت در دامان پاک مام میهن اسلامی پرورش یافته اند که بیامیزند شب تاریک فتنه ها را به رنگ چشم نواز بصیرت و بنوازند در گوش کائنات ندای “کلکم راع و کلکم مسئول”را؛ هم آنها که خون داده اند و خون دل خورده اند چشمانشان روشن خواهد شد به اهتزاز پرچم اسلام عزیز در قله های رفیع تاریخ.

شکر خدای عز و جل شانزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران برگزار شد تا چشمان تنگ معاندان منحرف از حدقه بیرون بزند چرا که یارای تماشای این وحدت مستحکم دانشجویان مسلمان و انقلابی را نداشته و نخواهد داشت. همان ها که اصالت و استقلال تشکل های دانشجویی  را به لوث دخالت های سیاسیون و خواص منحرف دوران آشوب و فتنه آلوده کردند؛ امروز نشستند و دیدند که دیده های بیدار هنوز در پی احیای همان اصالت پاک و معصومانه جنبش های دانشجویی، تلاش می کنند تا لکه ننگی که جنبش های به انحراف کشیده شده به دامان انقلاب نشانده پاک شود. انجمن های اسلامی به همت همین جوانان پر و شور و با تقوا پر خواهد شد از چمران ها ، بهشتی ها و باقری ها. پس آنها که چشم دیدن عظمت این روخانه خروشان را ندارند در جهل خویش غرق خواهند شد و آنان که پابند پیمان خونین انقلابی گری بمانند کامشان شیرین خواهد شد به شهد گوارای پیروزی؛ نشان به آن نشان که آوینی عزیز گفت:«شاید جنگ خاتمه یافته باشد اما مبارزه همچنان ادامه دارد».

سال ها گذشت از آن سال شومی که دست جفا کار تشکل های معلوم الحال آینه پاک قلب های دانشجویان مسلمان را در خلال نشست سالانه اتحایه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل کشور در همین دانشگاه تهران به سنگ عناد شکست و زخمی بر تارک جنبش های دانشجویی نهاد که هیچگاه خشک نخواهد شد . اما چند سال بعد روزی رسید که در همین دانشگاه تهران در دانشکده فنی ، همان جا که خون سه آذر عاشورایی ، قندچی شریعت رضوی و بزرگ نیا پایمال مزدوران استکبار شد؛ درختی که به خون قلوب دانشجویان انقلابی آبیاری شده بود میوه داد.

اتحاد همان رمزی شد که میشکند پای فتنه را تا همه بدانند زمستان سپری شده و جوانان بهار که از آغوش انقلاب برآمده اند را دیگر نمیشود به ضرب چماق ارتجاع تشکل های معلوم الحال پاییزی کرد. شانزدهمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور ثابت کرد که قوت جنش های دانشجویی مسلمان و ضعف تشکل های دانشجویی منحرف نتیجه وحدت و یکپارچگی جنبش های دانشجویی مسلمان است. امروز همان روزی است که انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران  محور وحدت و یکپارچگی دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سرار کشور  قرار گرفته است. لذا امید است که وحدتی که نتیجه سالها تلاش و مقاومت مجدانه دانشجویان مسلمان در دانشگاه تهران است همواره در راستای اهداف انقلابی خویش پیروزمندانه حرکت کند.

باشد که سیره شهیدان عزیز در همه جنبش های دانشجویی تسری یابد و عقبه عاشورایی و افق مهدوی تشیع ناب علوی در دل های دانشجویان مسلمان جوانه بزند و زحمات اعضای انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل این  فرزندان صغیر خمینی کبیر تمرینی باشد برای خدمت در دولت کریمه حضرت صاحب(عج).

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.