• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

سیاست بازی ریشه اتفاقات دانشگاه شهید چمران است

  • کد خبر : 1719
  • 20 آذر 1394 - 19:45
سیاست بازی ریشه اتفاقات دانشگاه شهید چمران است

 سعید شکاری دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اهواز، اظهار داشت: متأسفانه در این دو روز اخیر شاهد وقایعی بودیم که به هیچ وجه، شباهتی با محیط علمی و دانشگاهی نداشته و بیشتر به رفتار های چاله میدانی شبیه بودند. وی افزود: در […]

 سعید شکاری دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اهواز، اظهار داشت: متأسفانه در این دو روز اخیر شاهد وقایعی بودیم که به هیچ وجه، شباهتی با محیط علمی و دانشگاهی نداشته و بیشتر به رفتار های چاله میدانی شبیه بودند.

وی افزود: در سایه غفلت مسئولان، تشکل های یک بار مصرف به خود اجازه هر کاری را میدهند،  ضرب و شتم مسئول بسیج دانشجویی و عضو انجمن اسلامی دانشجویان و حتی حمله و فحاشی به خانم چادری در برنامه تریبون آزاد که جای بسی تاسف دارد.

شکاری اظهار داشت: ظاهرا این تشکل ها که از بیرون هدایت می شوند چنان حمایت می شوند که براحتی در برنامه‌های خود از عکس سران فتنه استفاده می کنند و در تریبون هایشان از محصورین فتنه ۸۸ دفاع می کنند.

وی تصریح کرد: طبق قانون این نوع اقدامات خلاف قانون است و از طرفی انجمن اسلامی دانشجویان به هیچ وجه اجازه نمی دهد در سایه سیاست بازی برخی در دانشگاه دوباره حوادث فتنه گون تکرار شود و به ارزش های اسلامی توهینی صورت گیرد.

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان بیان کرد: ریشه این مشکلات را باید در بیرون از دانشگاه جست که عده ی شکست خورده سیاسی با نفوذ در تشکل های یکبار مصرف بنام جریان دانشجویی دنبال آسیب به جریان علمی در دانشگاه ها هستند و وقتی با رانت بازی و دستور گرفتن از بیرون تشکل های فله ای ایجاد می شود مطمئناً این مسائل رخ می دهد.

وی گفت: جنبش دانشجویی جای اراذل و اوباش نیست و دانشگاه جای عربده کشی و هتاکی به ارزش ها نیست و مسئولان دانشگاه باید با این مسائل برخورد لازم را انجام دهند.

شکاری بیان کرد: شورای تامین استان و شخص استاندار که در فرودگاه به استقبال این فتنه گران می روند باید پاسخگو باشد و این رفتار با شعار دولت در باره اعتدال هیچ سنخیتی ندارد.

این دانشجوی فعال بیان کرد: رفتار این دانشجونماها که خود را داعیه دار پیروی از خط امام هم میدانند، برگرفته از افکار لیبرالی آنها دارد که در صورت نرسیدن به هدف مطلوب دست به هر رفتار غیراسلامی میزنند و حیات سیاسی برخی مسئولان در گرو حمایت از این تشکل هاست، مسئولانی که ماه هاست نقش خدمت رسانی به این تشکل ها را به خوبی ایفا کردند و از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.