• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
نامه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به آقای خاتمی:

سکوت عافیت طلبانه ی خاتمی

  • کد خبر : 13449
  • 26 خرداد 1400 - 14:31
سکوت عافیت طلبانه ی خاتمی
در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار داریم و بنابر نظرسنجی های معتبر به نظر می رسد، میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو به دلیل عملکرد منفی دولتی که در 8 سال گذشته با حمایت های مستقیم شما بر روی کار آمده، است کاهش چشمگیری دارد.

جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی
رئیس جمهور اسبق جمهوری اسلامی ایران

باسلام و اهدای تحیات

در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار داریم و بنابر نظرسنجی های معتبر به نظر می رسد، میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو به دلیل عملکرد منفی دولتی که در ۸ سال گذشته با حمایت های مستقیم شما بر روی کار آمده، است کاهش چشمگیری دارد.

شما به عنوان رئیس جمهور اسبق ایران به خوبی می دانید،جمهوری اسلامی به عنوان ارزشمندترین یادگار خون شهدا، برای حل مشکلات معیشتی کشور و حفظ اقتدار و امنیت خود در برابر تهدیدهای خارجی بیش از هر چیز به رای بالای مردم نیاز دارد.بنابراین در صورت ناامیدی مردم از صندوق های رای و بالتبع آن کاهش مشارکت در انتخابات، همه ی احزاب و شخصیت های سیاسی در روز ۲۸ خرداد بازنده خواهند بود.

جناب آقای خاتمی!
سکوت عافیت طلبانه شما در این شرایط، غیرمسئولانه ترین موضع در برابر آینده ایران و ایرانیست. این سکوت در شرایطی که تمامی اصلاح طلبان، به ویژه آنهایی که به رادیکالیسم شهره اند، در ستادهای انتخاباتی آقایان مهرعلیزاده و همتی فعال بودند، حتی توجیه سیاسی هم ندارد.
از طرفی نتیجه ی انتخابات ۲۸ خرداد می تواند نشان دهنده ی وزن سیاسی چهره های مختلف از جمله جنابعالی باشد. بنابراین از آزمودن خویش توسط مردم نهراسید زیرا عمر اصلاح طلبی محافظه کارانه و منفعت طلبانه دیگر به پایان رسیده است و موضع سکوت شما حتی مورد پذیرش بدنه ی اجتماعی اصلاحات نیز قرار نمی گیرد.
آقای خاتمی!
امید داریم در این مدت زمان باقی مانده با دعوت مردم به حضور در انتخابات و اعلام موضع خود در حمایت از کاندید اصلاح طلب موجود، ثابت کنید تغییر شرایط جامعه و ریزش سرمایه اجتماعی در وظیفه شناسی شما نسبت به مردم و ایران تاثیری ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.