• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
گلرومفرد در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»:

سخنان برخی از خواص خیانتی بزرگ به اسلام است/ جمهوری اسلامی خط قرمز جنبش دانشجویی مسلمان است

  • کد خبر : 9764
  • 29 فروردین 1397 - 18:07
سخنان برخی از خواص خیانتی بزرگ به اسلام است/ جمهوری اسلامی خط قرمز جنبش دانشجویی مسلمان است

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن اظهار داشت: این درست است که ما به طور کامل به آرمان‌های انقلاب اسلامی۵۷ نرسیده‌ایم اما اگر عده‌ای با دستاویز قراردادن اشکالات و مسائل فرعی، اینگونه القا کنند که ما شکست خوردیم یا گمراه شدیم اشتباه است. محمدرضا گلرومفرد دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور […]

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن اظهار داشت: این درست است که ما به طور کامل به آرمان‌های انقلاب اسلامی۵۷ نرسیده‌ایم اما اگر عده‌ای با دستاویز قراردادن اشکالات و مسائل فرعی، اینگونه القا کنند که ما شکست خوردیم یا گمراه شدیم اشتباه است.

محمدرضا گلرومفرد دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با بیان اینکه متاسفانه برخی به دلایلی عجیب همچون تعطیل نکردن روز شهادت امام معصوم پنجه بر صورت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کشند، گفت: سخنان برخی از خواص که منجر به تضعیف جمهوری اسلامی شود خیانتی بزرگ به اسلام و مسلمانان است.

گلرومفرد افزود: اگر نبود انقلاب اسلامی ملت ایران در سال۵۷، قطعا امروز اسمی از اسلام واقعی و اهل بیت در کشور نبود.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون تنها کشوری در جهان است که پرچمدار اسلام ناب محمدی است و با دشمنان اسلام و اهل بیت مبارزه می‌کند، اظهار داشت: این درست است که ما به طور کامل به آرمان‌های انقلاب اسلامی۵۷ نرسیده‌ایم اما اگر عده‌ای با دستاویز قراردادن اشکالات و مسائل فرعی، اینگونه القا کنند که ما شکست خوردیم یا گمراه شدیم اشتباه است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: انقلابی که باخون صدها هزار مردم مسلمان به وقوع پیوسته و بعد از آن پاسداری شد نباید اکنون با سخنان شاذ و بی‌پایه و اساس از طرف کسانی که شان و جایگاه خود را وامدار انقلابند تضعیف شود.

گلرومفرد در پایان گفت: جمهوری اسلامی خط قرمز جنبش دانشجویی مسلمان است و هرکس در هر لباسی قصد تضعیف آن را داشته باشد با واکنش تند دانشجویان انقلابی مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.