• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف مطرح کرد؛

سایه ناامنی در دانشگاه‌ها پس از بازرسی ماموران آژانس انرژی اتمی

  • کد خبر : 10036
  • 27 تیر 1397 - 16:27
سایه ناامنی در دانشگاه‌ها پس از بازرسی ماموران آژانس انرژی اتمی

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف گفت: امنیت استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با بازرسی‌های ماموران آژانس انرژی اتمی به خطر افتاده است. منصوره جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره بازرسی احتمال ماموران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دانشگاه شریف و سایر دانشگاه‌ها گفت: آن‌گونه که استادان دانشکده فیزیک […]

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف گفت: امنیت استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با بازرسی‌های ماموران آژانس انرژی اتمی به خطر افتاده است.

منصوره جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره بازرسی احتمال ماموران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دانشگاه شریف و سایر دانشگاه‌ها گفت: آن‌گونه که استادان دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف در این باره صحبت کردند، متوجه شدیم که سال گذشته بازرسی از دانشکده مهندسی انرژی این دانشگاه صورت گرفته است.

جعفری تاکید کرد: درحالی که افراد امنیتی و نظامی حق ورود به دانشگاه‌ها را ندارند چرا بازرسانی از کشورهای دیگر باید بتوانند به دانشگاه‌های مهم کشور بیایند.

وی افزود: متاسفانه در کشورهای دیگر هم چنین اتفاقی افتاد که نتایج مرگ‌باری داشت، قبل از جنگ آمریکا و عراق از دانشمندان عراق بازرسی شد، مدتی بعد ۵ هزار نفر ترور شدند، در لیبی هم چنین اتفاقی افتاد و برخلاف ادعای مسئولان که گفته بودند با برجام سایه جنگ را از کشور برداشته شده است،‌ اتفاقا این کشورها با جنگ مواجه شدند، بعد از برجام هم اجازه بازرسی داده شد،

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: امنیت استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با این بازرسی‌ها به خطر افتاده است، اکنون دانشجویان دوره دکتری که در حال پژوهش هستند، بسیار احساس ناامنی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.