• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

رسانه‌های نفوذی قطعاً نوچه‌های انگلیس هستند

  • کد خبر : 1470
  • 06 آذر 1394 - 3:20
رسانه‌های نفوذی قطعاً نوچه‌های انگلیس هستند

مجتبی مرادی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در بیرجند با بیان اینکه بررسی سوابق برخی از رسانه‌ها که در گذشته مزدوری آن‌ها برای رسانه های غرب اثبات شده است، گفت: با برآورد مدل های چند گانه در دهه های مختلف تاریخ می توان پی به نفوذ بیشتر انگلیس […]

مجتبی مرادی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در بیرجند با بیان اینکه بررسی سوابق برخی از رسانه‌ها که در گذشته مزدوری آن‌ها برای رسانه های غرب اثبات شده است، گفت: با برآورد مدل های چند گانه در دهه های مختلف تاریخ می توان پی به نفوذ بیشتر انگلیس در مسائل مختلف ایران از جمله رسانه ها برد.

وی با بیان این‌که ارتباط خطی بین برخی از رسانه‌های درون کشور با خط های خارج از کشور وجود دارد؛ گفت: متاسفانه برخی از این رسانه‌ها از لحاظ فکری و سیاسی به دولت نزدیک هستند و این قضیه موجب شده که دولت بحث رسانه‌ای این موضوع را پوشش ندهد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند خاطرنشان کرد: این تشابه موضعی بین این رسانه‌ها و حمایت آن‌ها از سیاست‌های دولت در دو سال اخیر موجب شده تا دولت آن را رسانه‌ای نکند.

مرادی با بیان این‌که شفاف سازی این قضیه برمی‌گردد به برخی از اشخاصی که در درون دولت حضور دارند؛ گفت: معرفی این افراد، به جامعه جایگاه دولت را در بین مردم را ضعیف و متزلزل می‌کند.

وی متذکر شد: دولت هم به دنبال شفاف سازی این موضوع نیست حتی در بحث درگیری برخی از رسانه‌ها در خصوص پروژه ملی که سپاه آن‌ها را دستگیر کرد ما شاهد بودیم که دولت به دنبال احقاق حق این رسانه‌ها برآمد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند با اشاره به این‌که به میان آمدن پای انگلیس در این موضوع، موردی طبیعی است؛ تصریح کرد: انگلیس به دلیل سیاست‌های استکباری خود همیشه در کشور ما دخالت داشته و به دنبال حفظ عناصر خود در کشور ما است که قدرت جمهوری اسلامی را ضعیف کند.

مرادی ادامه داد: این رسانه‌ها قطعاً نوچه‌ها انگلیس هستند و به دنبال این موضوع هستند تا در مهره‌های تاثیر گذار کشور وارد شوند و تاثیر خود را در مباحث سیاست خارجی یا انتخابات بگذارند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.