• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15
مرادی در گفتگو با فارس:

رئیس‌جمهور امروز باید از اقتصاد و معیشت مردم سخن می‌گفت نه مسائل گذشته

  • کد خبر : 10151
  • 22 مهر 1397 - 17:38
رئیس‌جمهور امروز باید از اقتصاد و معیشت مردم سخن می‌گفت نه مسائل گذشته

پیام مرادی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور ریاست جمهوری در دانشگاه تهران گفت: متاسفانه آقای روحانی امروز فرصت اظهار نظر و بیان نظر به جریان دانشجویی نداد و سلایق مختلف را در دانشگاه نادیده گرفت که این مسئله […]

پیام مرادی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور ریاست جمهوری در دانشگاه تهران گفت: متاسفانه آقای روحانی امروز فرصت اظهار نظر و بیان نظر به جریان دانشجویی نداد و سلایق مختلف را در دانشگاه نادیده گرفت که این مسئله برخلاف‌ ادعا و شعارهای دولت است.

مرادی تصریح کرد: دولتمردان ما تصور می‌کنند که اگر به جریان دانشجویی تربیون ندهند مطالبات جریان دانشجویی از یاد می‌رود، محیط دانشگاه با دانشجوها است که هویت پیدا می‌کند و این جریان دانشجویی است که نشان دهنده مطالبات کف دانشگاه است و اگر جریان دانشجویی نادیده گرفته شود، حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه اثر چندانی ندارد.

وی گفت: انتظار ما این بود آقای روحانی اجازه بدهند دانشگاهیان سلایق و دیدگاه‌های مختلف مطالبات خود را بیان کنند، رئیس‌جمهور در فیلم تبلیغاتی خود بخش‌هایی از سخنان دانشجویان را قرار داده بود تا خود را آزاد اندیش معرفی کند، اگر این روند امروز ادامه پیدا کند این برداشت خواهد شد که تریبون‌های این فیلم نمایشی بود.

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل افزود: رئیس جمهور امروز به جای اینکه درباره مشکلات اقتصادی، ارزی و معیشتی صحبت کنند، سخنانی گفتند که ما از آن عبور کردیم. ما دو سال قبل به آقای روحانی گفتیم برجام جوان‌مرگ شده ولی نپذیرفت، اما خوشحالیم امروز برای وی روشن شده برجام کارکردی ندارد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: ما چهار سال است که می‌گوییم برجام مهم نیست، اما آقای روحانی تلاش کرد با شعار عقلانیت تمام مسائل کشور را به برجام گره بزند ولی امروز ثابت شده این‌طور نبوده است.

وی با بیان اینکه امروز ما به یک عقلانیت انقلابی نیاز داریم، گفت: آقای روحانی امروز برای حفظ وجهه سیاسی دولت مسائلی را در مورد خروج یا عدم خروج از برجام مطرح کرد و به نوعی گفت برجام جوان‌‌مرگ شده، امیدواریم آقای روحانی با سخنان امروز به این نتیجه رسیده باشد که دیگر نگاه به غرب و خارج ندارد.

مرادی با بیان اینکه رئیس‌جمهور امروز باید از اقتصاد و معیشت مردم سخن می‌گفت نه مسائل گذشته، اظهار داشت: امیدوارم آقای روحانی و تیم کاری وی به دنبال یک قرارداد بی فایده نباشد، مسئله ما حفظ یا عدم حفظ برجام نیست، اصلا مسئله ما برجام نیست، ما از برجام عبور کردیم و مسئله امروز ما مسئله اقتصادی و معیشت مردم است و امیدواریم دولت هم به این موضوع توجه کند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.