• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
29
دبیر فرهنگی انجمن اسلامی علوم پزشکی شهید بهشتی:

دولت موضع خود درباره حذف معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها را تغییر دهد

  • کد خبر : 12475
  • 15 آذر 1398 - 17:08
دولت موضع خود درباره حذف معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها را تغییر دهد

معصومه بخشیان دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: حدوداً دو هفته‌ای از اجرای طرح سهمیه بندی حامل‌های سوخت می‌گذرد طرحی که اجرای آن بدون تدبیر آغاز شد و امید را از جامعه گرفت و باعث عصبانیت و اعتراض های مردمی شد. […]

معصومه بخشیان دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: حدوداً دو هفته‌ای از اجرای طرح سهمیه بندی حامل‌های سوخت می‌گذرد طرحی که اجرای آن بدون تدبیر آغاز شد و امید را از جامعه گرفت و باعث عصبانیت و اعتراض های مردمی شد.

وی ادامه داد: متاسفانه اعتراض‌هایی که شکل گرفت به دست آشوبگران منافق آن از مسیر درست خارج شد و آنها باعث ضربه‌های سنگین مالی و جانی و روانی به مردم ایران شدند.

بخشیان ادامه داد: چند روزی است که افکار عمومی این بحران را پشت سر گذاشته و سعی دارد به حالت عادی خود برگردد و خود را با شرایط وفق دهد که داعیه داران تدبیر و امید در اظهاراتی با حذف معافیت مالیاتی هنرمندان و سلبریتی ها مخالفت می‌کنند آن را موضوع دولت می‌دانند در حالی که این امر یکی از سرفصل های مهم اصلاح ساختار بودجه و اصلاح معافیت ها و توسعه پایه های مالیاتی است.

دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دریافت این خبر توسط مردم نجیبی که حتی از حق اعتراض خود برای حفظ ساختارها و ارکان نظام می‌گذرند فقط ناامیدی از بهبود شرایط دشوار اقتصادی را به ارمغان می آورد این ناامیدی آثار زیانبار فرهنگی را در جامعه پدیدار می کند که بعد از آن باید متولیان فرهنگی هزینه و وقت مضاعفی را صرف بهبود این شرایط کنند.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال کارگری که به طور متوسط درآمد ماهیانه یک و نیم تا دو میلیون تومان دارد و قبل از دریافت حقوقش مالیات آن را پرداخت می کند وقتی می بیند که مسئولینی که به آنها اعتماد کرده و رای داده است از دریافت مالیات دستمزدهای گزاف برخی فعالین حوزه‌های فرهنگی چشم‌پوشی می‌کنند دچار سرخوردگی و ناامیدی می شود که این ناامیدی نه تنها زندگی خود او بلکه همه اعضای خانواده اش را تحت الشعاع قرار می دهد.

بخشیان در خاتمه اظهار داشت: اینجانب به عنوان عضو کوچکی از دانشجویان فعال حوزه فرهنگی از دولت تدبیر و امید تقاضا دارم که موضع خود را در رابطه با حذف معافیت مالیاتی هنرمندان و سلبریتی ها تغییر داده در کنار مردم شریف و عزیزی که با امید به تدبیر آنها رای داده‌اند قرار بگیرند نه در مقابلشان.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=12475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.