• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

دولت جمهوری اسلامی، چنان که در شان ملت قدرمند ایران است به وظایف خود عمل کند

  • کد خبر : 1849
  • 14 دی 1394 - 12:43
دولت جمهوری اسلامی، چنان که در شان ملت قدرمند ایران است به وظایف خود عمل کند

متن این بیانیه به شرح ذیل است:             انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان پیش از این موضع صریح و پر از اندوه خود را در واکنش به اعدام ظالمانه ی عالم مجاهد آیت الله شیخ نمر باقرالنمر اعلام نموده است . به یقین در این حادثه ی تلخ و پر از اندوه رازهای بسیاری نهفته […]

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

            انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان پیش از این موضع صریح و پر از اندوه خود را در واکنش به اعدام ظالمانه ی عالم مجاهد آیت الله شیخ نمر باقرالنمر اعلام نموده است . به یقین در این حادثه ی تلخ و پر از اندوه رازهای بسیاری نهفته است و بدون شک حکام مست سعودی هزینه ی این بی عقلی را خواهند پداخت . در پی اعلام خبر این اقدام زننده  گروهی از مردم که احساسات پاکشان آنان را به اعتراض واداشته بود اقدام به تجمع در مقابل سفارت عربستان سعودی نموده و متاسفانه این تجمع به ورود به سفارت عربستان و آسیب رساندن به آن منجر شد . بدون شک در این سرزمین اسلامی که به برکت جمهوری اسلامی ایران قانون و نظم سال هاست که با انقلابی گری ما عجین شده است لازم است همه ی علاقه مندان به انقلاب اسلامی و دلبستگان آزادگان حقیقی جهان در چهارچوب قانون مطالبات انسانی خود را پیگیری نمایند . انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان ضمن پاسداشت احساسات پاک و بشر دوستانه ی ملت ایران حرکت خارج از چهارچوب نظم و قانون را چندان به مصلحت کشور نمی داند و همه ی دوستان انقلابی و ایرانی خود را به حفظ متانت و شان جمهوری اسلامی ایران دعوت می نماید .

مسئولین جمهوری اسلامی و در راس آنان دولت محترم لازم است در مقابل این اقدام تلخ دولت جنایتکار سعودی چنان که در شان ملت قدرمند ایران است به وظایف خود عمل کند . شکی نداریم که دولت محترم نیز چون ما به این نتیجه رسیده است که تصور همراهی و همکاری و یا پیگیری مطالبات از طریق گفتوگو با حکامی که از بوی خون مست شده اند ، یک توهم خطرناک است . اکنون که نقش سعودی ها در کاهش قیمت نفت و پروار کردن جنایتکاران تروریست در منطقه ، حادثه ی تلخ منا و فاجعه ی فرودگاه جده و قتل و خون ریزی تاریخی در سرزمین وحی بیش از پیش نمایان است باید قدرتمندانه از تمام پتانسیل های خود جهت مبارزه با سعودی ها در حوزه های مختلف رسانه ای ، سیاسی ، فرهنگی و دیپلماتیک استفاده نماید . کوچکترین تعللی در انجام این وظیفه ی روشن به هیچ وجه پذیرفته نیست .

در پایان تمام نفرت خود را در کنار حکام سعودی به سردمداران نالایق در کشور های غربی و سازمان ملل تقدیم می کنیم . چگونه است که این دولت های جنایتکار که گاهی برای کشته شدن حیوانات موج رسانه ای و سیاسی به راه می اندازند و ملت های مظلوم و آزاده را به بهانه های کودکانه و ساختگی حقوق بشری گرفتار تحریم های شدید اقتصادی و رسانه ای می نمایند و حتی قدرت هسته ای خود و توانمندی نظامیشان را به رخ می کشند ، امروز نه تنها در مقابل جنایات آل سعود خفه شده اند بلکه همکاری مداوم ایشان با رژیم عربستان مدت هاست که برای ما روشن گشته است .

قطعا خون این شهید بزرگوار زمینه ساز روشنگری بیشتر در مواجهه با فتنه گری این قوم فاسد خواهد بود .

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.