• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
14

دولت‌ با ارائه برجام به مجلس به قانون احترام بگذارد/ سخنان رهبری باید برای همه فصل‌الخطاب باشد

  • کد خبر : 591
  • 26 شهریور 1394 - 15:09
دولت‌ با ارائه برجام به مجلس به قانون احترام بگذارد/ سخنان رهبری باید برای همه فصل‌الخطاب باشد

سیدمحمد ساجد عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در گفت‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب توصیه کردند که صلاح نیست مجلس از بررسی برجام کنار گذاشته شود این مسئله نشان می‌دهد که معظم‌له می‌خواهند چنین مسائل حساسی از طریق مراجع قانونی پیگیری شود. وی ادامه داد:‌ مقام معظم رهبری […]

سیدمحمد ساجد عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در گفت‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب توصیه کردند که صلاح نیست مجلس از بررسی برجام کنار گذاشته شود این مسئله نشان می‌دهد که معظم‌له می‌خواهند چنین مسائل حساسی از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.

وی ادامه داد:‌ مقام معظم رهبری می‌خواهند مستقیما مردم در مسائل حساسی مانند برجام دخالت داشته باشند و مجلس به نمایندگی از ملت در رابطه با آن تصمیم بگیرد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: متاسفانه برخی‌ها از دموکراسی و مردم‌سالاری دم می‌زنند در صورتی که در رفتارهایشان چیز دیگری مشخص است ولی رهبر معظم انقلاب با تاکید بر بررسی‌ برجام در مجلس نشان دادند که به نظر و رای مردم بسیار اهمیت می‌دهند.

وی گفت: نمایندگان مجلس باید در نظر داشته باشد که از طرف مقام معظم رهبری به آنها ماموریت داده شد و از طرفی هم از لحاظ شرعی موظف هستند با دقت برجام را بررسی کرده و خود را در محضر پروردگار بدانند خطایی نکنند و مدرس‌وار برجام را بررسی کند.

ساجد در خاتمه اظهار داشت: دولت باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برجام را به مجلس ارائه کند. سخنان رهبری باید برای همه فصل‌الخطاب باشد و انشالله دولت‌ نیز با توجه به این مسئله با ارائه برجام به مجلس به قانون احترام بگذارد.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.