• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
واکنش دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان به اظهارات اخیر استاندار همدان:

دنبال حل مشکلات مردم باشید نه حزب‌بازی

  • کد خبر : 10618
  • 26 آذر 1397 - 21:35
دنبال حل مشکلات مردم باشید نه حزب‌بازی

داوود طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انعکاس مطلبی در یکی از کانال‌های جریان اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه استاندار در جلسه دبیران احزاب اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا فعال استان عنوان کرده «ما نمی‌توانیم به رأی مردم پشت کنیم بدون تعارف می‌گویم کسانی که همراه خواست مردم نبودند و مردم به […]

داوود طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انعکاس مطلبی در یکی از کانال‌های جریان اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه استاندار در جلسه دبیران احزاب اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا فعال استان عنوان کرده «ما نمی‌توانیم به رأی مردم پشت کنیم بدون تعارف می‌گویم کسانی که همراه خواست مردم نبودند و مردم به تفکر آنها رأی نداده‌اند نباید انتظار داشته باشند دولت از خواست آنها تبعیت کند» اظهار کرد: در شرایطی که کشور از لحاظ اقتصادی در موقعیت خوبی نیست چرا باید حرف‌های تفرقه‌افکنانه و به دور از منطق بشنویم؟.

وی با تأکید بر اینکه باید به فکر حل مشکلات مردم بود نه حزب‌بازی گفت: عدم شفافیت در قوای سه‌گانه، فساد و تحریم‌های مالی بخشی از مشکلات کشور است که باید به فکر حل آنها بود.

مسوول سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی تصریح کرد: در شرایط فعلی بسیاری از مردم از حداقل‌ترین نیازهای اقتصادی خود محرومند پس باید مسوولان در همه حال به فکر اقدام سریع برای حل مشکلات باشند.

وی با تأکید بر اینکه مسوولان باید جناح‌بندی سیاسی را کنار بگذارند در میان مردم و با مردم باشند، از مسوولان استانی و کشوری درخواست می‌کنیم همواره به فکر شفافیت در امور خود باشند و مردم را مطلع کنند.

طالبی اظهار کرد: مدیران باید از جوانان بااستعداد و جوانانی که به فکر کشور خود هستند استفاده کنند، امروز کشور ما نیاز به یک گفتمان کارآمد برای برون‌رفت از مشکلات نیاز دارد.

وی در پایان از همراهی جریان دانشجویی با مسوولان برای حل مشکلات خبر داد و تأکید کرد: البته در همین راستا در مقابل هر نوع کار جناحی که به ضرر مردم باشد خواهیم ایستاد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.