• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1
نامه اعتراض آمیز انجمن اسلامی دانشجویان #دانشگاه_مازندران خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی:

در مکتب ما عدالت خواهی از کلام پیشوایمان، حضرت امیرالمومنین علی (ع) مشخص می شود

  • کد خبر : 10637
  • 02 دی 1397 - 11:08

جناب آقای علی آملی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم در مکتب ما عدالت خواهی از کلام پیشوایمان، حضرت امیرالمومنین علی (ع)، مشخص می شود، آنجا که در مقابل زنی خاضعانه می ایستد، شکایت هایش را می شنود و مدل کامل و صحیحی از یک مسئول جامعه اسلامی را در برابر دیدگان ما […]

جناب آقای علی آملی لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
در مکتب ما عدالت خواهی از کلام پیشوایمان، حضرت امیرالمومنین علی (ع)، مشخص می شود، آنجا که در مقابل زنی خاضعانه می ایستد، شکایت هایش را می شنود و مدل کامل و صحیحی از یک مسئول جامعه اسلامی را در برابر دیدگان ما قرار می دهد.
آفت مسئولیت در نظامی که متکی به آرا و ایمان مردم بوده، اینست که مسئولین آن بخواهند به فکر رفاه شخصی بیافتند، در هوس جمع آوری ثروت به این در و آن در بزنند و در این میان سرمایه ارزشمند نظام که همانا اعتماد مردمی باشد را روز به روز کاهش دهند.
نمایندگان ملت بعنوان مظهر حاکمیت ملی و اعمال قدرت مردم در روند اداره کشور، وظایف تعریف شده ای دارند که بر هیچ کس پوشیده نیست. اما متاسفانه بر حسب تصادف در همین روزها در استان سیستان و بلوچستان شاهد سوختن مظلومانه دختران بیگناه این سرزمین بودیم، بجای آنکه مجلس کمیته ویژه ای جهت پیگیری مشکلات مدارس محروم تشکیل دهد و وزیر مربوطه را برای سوال به مجلس فرا بخواند، صحن مجلس در اختیار نماینده هتاک قرار داده شد، جالب تر آنکه چهل نماینده دیگر هم از او حمایت کرده و تهدید به استیضاح وزیر نمودند.
در جامعه اسلامی ما تحمل افرادی چون محمد باسط درازهی نماینده مردم شریف سراوان که با اعتماد این ملت بر منصب های ریاستی و تقنینی تکیه زده اند و امروز اینطور وقیحانه با ولی نعمتان خود برخورد می کنند کاری بس سخت و مشکل می باشد.
لذا به موجب این نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران بنابر رسالت خود، برخورد ناشایست نماینده سراوان محمد باسط درازهی را با مامور وظیفه شناس گمرک بشدت محکوم کرده و به استناد ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی و ماده ۲ قانون نظارت بر رفتار نمایندگان از هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم تا به این مسئله در اسرع وقت رسیدگی کرده و به وظیفه خود به نحو احسن عمل نمایند.
والسلام علی من اتبع الهدی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.