• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1
در نامه‌ جمعی از انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌های تهران صورت گرفت:

درخواست از وزیر کشور برای آغاز مجدد طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه

  • کد خبر : 10775
  • 03 بهمن 1397 - 13:47
درخواست از وزیر کشور برای آغاز مجدد طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه

جمعی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای به رحمانی فضلی وزیر کشور و نماینده رئیس جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره توقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه نوشتند: شروع پیگیری طرح و همچنین برخورد جدی و قاطع با باندهای قاچاق و حامیانشان هستیم و تا حصول نتیجه، پیگیر موضوع خواهیم […]

جمعی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای به رحمانی فضلی وزیر کشور و نماینده رئیس جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره توقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه نوشتند: شروع پیگیری طرح و همچنین برخورد جدی و قاطع با باندهای قاچاق و حامیانشان هستیم و تا حصول نتیجه، پیگیر موضوع خواهیم بود.

در این نامه آمده است: در نهایت بهت و ناباوری شنیدیم که استانداری تهران که یکی از وظایفش تامین امنیت استان در برابر ناامنی اقتصادی و قاچاق است در حرکتی عجیب با توقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه، موجبات خوشحالی قاچاقچیان و قاچاق فروشان و دلخوری تولیدکنندگان و کارگران زحمتکش کشورمان در سال «حمایت از کالای ایرانی» را پدیدآورده است.

طرحی که با اجرایش امنیت اقتصادی و سلامت و فرهنگ از گزند آسیب‌های ناشی از آن در حوزه فعالین و مصرف کنندگان پوشاک مصون می شد و تولید و اشتغال رونق بیشتری می گرفت.

نظر به مسئولیت شما در راس ساختار وزارت کشور و تعریف استانداری ها و استان داران ذیل این ساختار و نیز با عنایت به عضویت شما در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور، و نیز تاکیدات فراوان ایشان در خصوص مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز ، خواهشمندیم چنانچه عزمی برای مبارزه با فساد دارید، در اسرع وقت، دستور لغو وقفه ایجاد شده و ادامه قاطعانه و جدی تر طرح را صادر نموده و با بررسی همه جانبه این رفتار قبیح، خاطیان از امور دولتی برکنار و به قوه قضاییه معرفی شوند بلکه با مجازات مجرمان، گامی در جهت احقاق حقوق تولیدکنندگان و کارگران عزیز کشورمان بردارید.

مطمئنا ادامه فعالیت ارتزاق کنندگان از فساد و قاچاق، سبب آلوده کردن افراد دیگر به این ویروس مهلک و سمی خواهد شد که فساد پایه های هر حکومتی را متزلزل خواهد ساخت و مبارزه با قاچاق و فساد نیازمند انسان های پاک و شجاع می باشد که در مقابل باند های قاچاق و مفسدان اقتصادی عرصه را خالی نکنند. در نظر داشته باشید که اگر ثبات و امنیت اقتصادی وجود نداشته باشد، افراد سالم و سرمایه گذار شریف هم در میدان تولید و خدمت باقی نخواهد ماند و از دور خارج خواهد شد.

منتظر اقدام مقتضی حضرتعالی و اعلام شروع پیگیری طرح و همچنین برخورد جدی و قاطع با باند های قاچاق و حامیانشان هستیم و تا حصول نتیجه، پیگیر موضوع خواهیم بود.

انجمن اسلامی دانشجویان (۱۳۴۸) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد تهران

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی»

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.