• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز به مناسبت روز قدس:

دانشگاهیان این ظرفیت را دارند که ضربه مهلکی بر پیکره صهیونیسم و غرب وارد کنند.

  • کد خبر : 13267
  • 17 اردیبهشت 1400 - 2:47
دانشگاهیان این ظرفیت را دارند که ضربه مهلکی بر پیکره صهیونیسم و غرب وارد کنند.
روز قدس، روزی است که باید به همه ابر قدرت های سلطه گر و استعمارگر هشدار داد که باید دست خود را از روی مستضعفین بردارید و سر جای خود بنشینید .روز قدس روز اسلام است روزیست که اسلام را باید احیا کرد و احیا کنیم ، قوانین اسلام باید در ممالک اسلامی اجراء بشود. در روز قدس باید به همه مستکبرین جهان هشدار بدهیم که نه اسلام نه ممالک اسلامی دیگر تحت سیطره شما ، یا به واسطه عمال خبیث شما اداره نخواهد شد روز قدس روز حیات اسلام است.

تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد. ( مقام معظم رهبری )
روز قدس، روزی است که باید به همه ابر قدرت های سلطه گر و استعمارگر هشدار داد که باید دست خود را از روی مستضعفین بردارید و سر جای خود بنشینید .روز قدس روز اسلام است روزیست که اسلام را باید احیا کرد و احیا کنیم ، قوانین اسلام باید در ممالک اسلامی اجراء بشود.
در روز قدس باید به همه مستکبرین جهان هشدار بدهیم که نه اسلام نه ممالک اسلامی دیگر تحت سیطره شما ، یا به واسطه عمال خبیث شما اداره نخواهد شد روز قدس روز حیات اسلام است.
بیت المقدس قبله اول مسلمین متعلق به همه مسلمانان و مردم آزاده جهان است که توسط رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی قریب به ۷۲ سال با حمایت شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس آنرا اشغال کرده است.هر چند برطبق آیه شریفه: إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ ۚ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؛ صبح پیروزی و زوال این غده چرکین وسرطانی نزدیک است .
اما این وظیفه آزاده خواهان و مسلمانان جهان است تا به یاری مظلومان عالم برسند و در مقابل ظلم وتعدی کوتاه نیایند .
حضرت امام خمینی (ره)معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آن دیدگاه رفیع خویش راه امروز را برای ما روشن نمودند و مسیر را برای همه مشخص وتکلیف را معین فرمودند ، بانام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس چراغ راهی برای همه ادوار روشن نمودند.
امروزه دانشگاهیان این ظرفیت را در خود دارند که با ایجاد اتحاد،نشست های بصیرت افزایی ، عدم غفلت از مسئله فلسطین و زنده نگه داشتن آن و به مقابله رفتن با جنگ تبلیغاتی دشمن قادر بر این هستند که ضربات مهلکی بر پیکره ی سست صهیونیسم وغرب که اسرائیل خط مقدم و نماد امپریالیسم غرب در منطقه است وارد کنند .
و این نکته را نباید فراموش کرد که دشمن بیکار نمی شیند و بیکار ننشسته است، توطئه های دشمن پیچیده تر شده است . مسئولان کشور های اسلامی ،دولتهای کشورهای مسلمان،نخبگان- چه نخبگان سیاسی ، چه نخبگان فرهنگی ، چه روشنفکران ،چه علمای دین- وظیفه دارند حقیقت را برای ملت ها روشن کنند.
امروز باز وسیله قدیمی ای را که همیشه در دست قدرتهای مستکبر و مستبد به عنوان یک ابزاری برای غلبه ی بر ملتها بوده، به کار انداخته اند و آن، مسئله ی اختلاف است ; اختلاف بین سران کشورها، بین دولتها، بین ملتها، با بهانه های گوناگون . نقشه همیشگی و ماندگار استکبار این است که اختلاف بیندازد;یا قومیتها وناسیونالیسم گری ها را میان ملتها زنده کند;اختلافاتی را که به طور طبیعی در زبانها، در نژادها ، در رنگ پوستها ، در مذهبها وجود دارد ، عمده کند . کار استکباراین است،همیشه همین کار کرده است . از قدیم گفتند((تفرقه بینداز و حکومت کن)). امروز همین نقشه را دارند دنبال میکنند . و ما باید ازاین نکته کلیدی غافل نشویم و اجازه ضربه وارد کردن دشمن از این نقطه را ندهیم.
البته خون به ناحق ریخته شده سردار رشید و مجاهد اسلام حاج قاسم سلیمانی ، همانگونه که در راهبرد فرماندهان و رهبران مقاومت تبیین شده است ، به یقین در نهایت آزادی قدس ،شکست جبه استکبار،ارتجاع و صهیونیسم را به دنبال خواهد داشت .
بی تردید امروز محور مقاومت بیش از هر زمان دیگر پوینده و سرافراز با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد و با توجه به رویش های جدید و استقبال جوانان مبارز جهان اسلام از پیوستن به محور مقاومت و پایداری ، این تروریسم دولتی آمریکا وصهیونیسم است که، تاوان سختی متحمل خواهد شد که نهایت آن به خروج نظامیان تروریست آمریکا از منطقه و آزادی قدس شریف و سرزمین تاریخی فلسطین از چنگال صهیونیست ها منجر خواهد شد.
انشالله
درنهایت ; اما امسال به علت شیوع ویروس کرونا در جهان و کشور عزیز ما ایران، از برگزاری راهپیمایی های منسجم هر ساله محروم هستیم ولی این محدودیت مانع حمایت ما از فلسطین عزیز نخواهد شد و به تاسی از مراد و مقتدای خویش، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان ما جامعه دانشجویی کشور همدوش سایر مردم جهان حمایت خویش را از مردم ستم دیده و رنج کشیده فلسطین اعلام می کنیم و با گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب مشت های گره کرده خود را در فضای مجازی بر سر صهیونیسم غاصب و ایادی مستکبرش می کوبیم وشعار: الـقـدس ُ لـنـا والحق لنا النصر لنا نحن الغالبون: ندا می دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.