• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

حکام سعودی را جز با دو ویژگی جنایت و بی تدبیری نمی توان شناخت

  • کد خبر : 691
  • 04 مهر 1394 - 11:18
حکام سعودی را جز با دو ویژگی جنایت و بی تدبیری نمی توان شناخت

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم هنوز رنج و غم حادثه ی تلخ مسجد الحرام التیام نیافته است که در روز های اخیر هزاران مسلمان بیگناه که به شوق قدم نهادن در مسیر بندگی ، عزم حج نموده بودند در سرزمین منی قربانی بی تدبیری شاهزادگان مست سعودی شدند . […]

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هنوز رنج و غم حادثه ی تلخ مسجد الحرام التیام نیافته است که در روز های اخیر هزاران مسلمان بیگناه که به شوق قدم نهادن در مسیر بندگی ، عزم حج نموده بودند در سرزمین منی قربانی بی تدبیری شاهزادگان مست سعودی شدند .

گویا آتش کم عقلی و فتنه انگیزی این خاندان که سرتاسر منطقه را فراگرفته است امروز در موسم حج ابراهیمی حتی در مسجدالحرام و گرداگرد حرم امن الهی و حتی در بزرگترین عید مسلمانان نیز باید دامن بیگناهان را بگیرد .

البته ملت ما طعم وحشی گری و نیز بی تدبیری و بی لیاقتی خونخواران سعودی را سال ها پیش در موسم حج و در همراهی آنان با دشمنان ملت ایران چشید و مصیبت این روز های سرزمین وحی و آتش کینه ای که آینده ی ملت های مسلمان را می سوزاند همه ی مسلمانان را متوجه این حقیقت تلخ نمود که حکام سعودی را جز با دو ویژگی جنایت و بی تدبیری نمی توان شناخت و امروز بر کم تر کسی پوشیده است که این خاندان کلیدداران لایقی برای خانه ی خدا نیستد.

ضمن عرض تسلیت محضر حضرت بقیه الله الاعظم ، رهبر انقلاب اسلامی و خانواده قربانیان به خصوص ایرانیان عزیز امیدواریم که روزی ظرفیت عظیم حج در معنای حقیقی خود در راستای نابودی قدرت های سفاک بین المللی و مزدوران منطقه ای ایشان بکار گرفته شود و مرهمی بر زخم های تاریخی مسلمانان باشد .

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.