• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

حوادث حج امسال به ویژه فاجعه منا بی تدبیری و بی کفایتی عربستان را بیش از پیش بر همگان آشکار ساخت

  • کد خبر : 683
  • 04 مهر 1394 - 10:49
حوادث حج امسال به ویژه فاجعه منا بی تدبیری و بی کفایتی عربستان را بیش از پیش بر همگان آشکار ساخت

متن این بیانیه بدین شرح است: بسمه تعالی انا لله و انا الیه الراجعون طی سالیان گذشته هربار به دلایلی ده ها و صدها زائر خانه خدا، قربانی سوءمدیریت متولیان حج شدند.دولت سعودی بارها بی کفایتی خویش در مدیریت مراسم حج را به نمایش گذاشته و اکنون به فاصله دو هفته از واقعه تلخ سقوط […]

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه الراجعون

طی سالیان گذشته هربار به دلایلی ده ها و صدها زائر خانه خدا، قربانی سوءمدیریت متولیان حج شدند.دولت سعودی بارها بی کفایتی خویش در مدیریت مراسم حج را به نمایش گذاشته و اکنون به فاصله دو هفته از واقعه تلخ سقوط جرثقیل و کشته شدن ده ها تن از زائرین خانه خدا، کام مسلمین جهان را در روز عید قربان تلخ نمود. حوادث حج امسال به ویژه فاجعه منا بی تدبیری و بی کفایتی عربستان را بیش از پیش بر همگان آشکار ساخت و گویی هنوز هم سریال اتفاقات غم بار و تاسف برانگیز حج تمام نشدنی است. اتفاقاتی که مسئولین سعودی متاسفانه به جای عذرخواهی از حجاج و دولت های اسلامی درصدد توجیه کم کاری و اشتباهات خویش اند و کما فی السابق به فکر شانه خالی کردن از زیر بار اسف بار آنند .

البته انتظار عذرخواهی و پذیرفتن اشتباه از دولتی که عامل کشتار هزاران کودک و زن و مرد بی گناه یمنی در ماه های اخیر بوده است، انتظار گزافی است؛ اما رژیم آل سعود و اربابان غربی اش بدانند، عمر رژیم های منحوس و پیوندخورده ی سعودی و صهیونیستی به زوال خویش نزدیک می گردد و به زودی سایه ی شوم آنان بر حرمین شریفین کم خواهد شد.

بر خود لازم می دانیم ضمن قدردانی از پیگیری های مسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران، از ریاست محترم جمهور و وزیر محترم امور خارجه در خواست  کنیم در فرصت نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اتخاذ مواضع صریح، پیگیر روشن شدن دلایل اتفاقات حج امسال و احقاق حق حجاج ایرانی باشند.

اعضای انجمن اسلامی دانشجویان پیام نور مرکز اصفهان ضمن حمایت از تجمع دانشجویان مقابل سفارت عربستان، روز یکشنبه با قلبی آکنده از اندوه و چشمانی پرخون و به خشم آمده از سوء تدبیری عربستان سعودی در فاجعه ی اخیر منا، انگشت اتهام به سمت نوچه ی تروریست پرور غرب گرفته و با رساترین صدا، همگام با سایر دانشجویان مسلمان فریاد مرگ بر آل سعود سر خواهند داد.

در پایان ضمن عرض تسلیت به حضرت صاحب الزمان (عج)، نایب برحقش، امام خامنه ای و جمیع مسلمین علی الخصوص هموطنان عزیزمان، از خداوند منان برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.

انجمن اسلامی دانشجویان

دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

چهارم مهرماه ۹۴

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.