• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
فیروزی در گفت وگو با فارس:

توقف پخش مستند «قائم‌مقام» از صداوسیما کج‌سلیقگی محض است/ رسانه ملی قربانی فشار جناح‌های سیاسی نشود

  • کد خبر : 9835
  • 08 اردیبهشت 1397 - 14:19
توقف پخش مستند «قائم‌مقام» از صداوسیما کج‌سلیقگی محض است/ رسانه ملی قربانی فشار جناح‌های سیاسی نشود

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: شنیده شده که پخش مستند قائم‌مقام از رسانه ملی، با فشارهایی از بیرون لغو شده که این اتفاق کج سلیقگی محض مسئولین است و باید هرچه سریعتر در قبال این اتفاق پاسخگو باشند.

علیرضا فیروزی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن انتقاد از عدم بازپخش مستند قائم مقام در رسانه ملیف گفت: تولید آثاری از جنس تاریخ معاصر انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند و برای نسل سوم و چهارم انقلاب پر از جذابیت و عبرت است برای همین بر همه لازم است که از چنین آثاری حمایت کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه شنیده شده مستند قائم مقام که قرار بود دیشب از رسانه ملی پخش شود، با فشارهایی از بیرون از صداوسیما لغو شد که این اتفاق کج سلیقگی محض مسئولین است و باید هرچه سریعتر در قبال این اتفاق پاسخگو باشند

این فعال دانشجویی تصریح کرد: آنچه در این رابطه حائز اهمیت است دستان پشت پرده ای است که احیاناً منافع خود را با پخش این مستند از سیمای ملی در خطر می‌بینند و لذا باید هرچه سریعتر صداوسیما مرز خود را با آنها مشخص کند و تن به خواسته های آنها ندهد.

فیروزی افزود: لازم است صداوسیما مستقل عمل کند و قربانی فشارهای جناح‌ها و گروه های سیاسی نشود و آنچه که واقعیت است را به معرض دید عموم قرار دهد.

وی گفت: اکنون مطالبه ما در خصوص این مستند که دربردارنده صفحات مهم تاریخ انقلاب اسلامیست این است که مجددا آن را در لیست پخش قرار داده و اجازه بدهند عموم مردم از چنین آثار ارزشمندی استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.