• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12
بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان به مناسبت روز ۱۳ آبان؛

 تسخیر لانه جاسوسی یک حرکت عقلانی با ریشه وحیانی بود نه یک حرکت احساسی

  • کد خبر : 13944
  • 15 آبان 1400 - 19:55
 تسخیر لانه جاسوسی یک حرکت عقلانی با ریشه وحیانی بود نه یک حرکت احساسی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان، در بیانیه 13 آبان خود بیان کرد: آمریکا نماد استکبار و دشمنی با اسلام و مسلمانان است همانگونه که در زمان رژیم پهلوی با روش های مختلف سعی بر جلوگیری از حرکت انقلاب می کرد تا این حرکت مردمی به ثمره ننشیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان در بیانیه خود پیرامون ۱۳ آبان بیان کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ فِرْعَوْنَ عَلَا فِی الْأَرْضِ وَجَعَلَ أَهْلَهَا شِیَعًا یَسْتَضْعِفُ طَائِفَهً مِنْهُمْ یُذَبِّحُ أَبْنَاءَهُمْ وَیَسْتَحْیِی نِسَاءَهُمْ ۚ إِنَّهُ کَانَ مِنَ الْمُفْسِدِینَ»

همانا فرعون در زمین (مصر) تکبر و گردنکشی آغاز کرد و میان اهل آن سرزمین تفرقه و اختلاف افکند، طایفه‌ای از آنها (بنی اسرائیل) را سخت ضعیف و ذلیل می‌کرد، پسرانشان را می‌کشت (که مبادا به ظهور موسی قدرت یابند) و زنانشان را زنده می‌گذاشت (که به خدمت پردازند). همانا فرعون مردی بسیار مفسد و بد اندیش بود.
((سوره قصص آیه ۴))

خداوند در مورد فرعون میفرماید او استکبار ورزید، عده ای را به استضعاف کشاند و این یک فساد است بنابراین استکبار و استضعاف مورد تایید اسلام نیست، از این رو وظیفه همه پیامبران از جمله پیامبر اکرم (ص) مبارزه با استکبار و نفی استضعاف بوده است، همانا پیامبر (ص) مصداق بارز اشداءُ علی الکفار، رحماءُ بینهم است. انقلاب اسلامی هم در امتداد حرکت پیامبر اکرم (ص) قرار است قدم بردارد به همین سبب لازم است همچون خود پیامبر (ص) در اندیشه و رفتار عمل کند.

آمریکا نماد استکبار و دشمنی با اسلام و مسلمانان است همانگونه که در زمان رژیم پهلوی با روش های مختلف سعی بر جلوگیری از حرکت انقلاب می کرد تا این حرکت مردمی به ثمره ننشیند پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با روش های آشکارا و پنهانی سعی بر ایجاد بی نظمی و تفرقه کرد و سعی کرد این نهال نوپا را پایمال کند، اما به لطف خداوند متعال همه ی این نقشه ها نقش بر آب گردید.

به همت دانش آموزان و دانشجویان انقلابی در سیزده آبان با تکیه بر همین اندیشه های وحیانی از سر تدبر و عقلانیت لانه جاسوسی را تسخیر کردند. امروز هم جوانان و غیور مردان این سرزمین با جلوگیری از ربوده شدن نفتکش در آستانه سالگرد تسخیر لانه جاسوسی و اتفاقات آبان ۹۸ و پس از چند روز از گذشت اختلالات به وجود آمده در سامانه پخش بنزین که سعی بر روشن کردن شعله های تفرقه و آشوب به سبب کمبود و ایجاد مشکل در یکی از اصلی ترین عوامل حرکت صنعت و زندگی داشت توانستند برای باری دیگر چهره ی اصلی این شیطان را به جهانیان معرفی کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.