• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
در بیانیه اتحادیه مستقل به مناسبت سیزدهم آبان

تجربه شکستن ابهت آمریکا، ویران کننده شکست ناپذیری این رژیم بوده است.

  • کد خبر : 13876
  • 13 آبان 1400 - 15:24
تجربه شکستن ابهت آمریکا، ویران کننده شکست ناپذیری این رژیم بوده است.
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ضمن عرض تبریک بابت ایام الله ۱۳ آبان‌ماه که متقارن شده است با شکست آمریکایی‌ها در دریای عمان، از مجاهدان و جان‌برکفان نیروی دریایی سپاه پاسداران، بابت این حرکت شجاعانه قدردانی نموده و حمایت خود را از هر حرکت استکبار ستیزانه، مقتدرانه و در راستای حفظ استقلال و عزت این مرز و بوم اعلام می دارد.

به گزارش پایگاه خبری مستقل اتحادیه انجمن ‌های اسلامی دانشجویان مستقل به‌مناسبت فرارسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان با انتشار بیانیه‎‌‌ای از مجاهدان و جان‌برکفان نیروی دریایی سپاه پاسداران، بابت این حرکت شجاعانه قدردانی نمود، متن بیانیه به شرح زیر است:

«اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاءَ الشَّیْطَنِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا»؛ «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت (بت و افراد طغیانگر)؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است.»

سیزدهم آبان ماه نه سالروزی عادی برای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بلکه نقطه عطفی در تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالی استکبار و خط بطلانی بر تفکر شکست ناپذیری آنان و انقلابی در افکار آزادی خواهان و مبارزان آزاده ی جهان بود که از این رو، رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (رحمه الله علیه) فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را «انقلاب دوم» نامید.

همه ساله بازخوانی سیاهه جنایات و جلوه‌های ضدبشری جنایتکاران و تروریست‌های بین‌المللی، در ایام الله، به‌ویژه سیزدهم آبان ماه، حقیقت استکباری و ضدانسانی شیاطینی که امروز در آمریکایی‌ها و رژیم‌های نامشروع منطقه‌ای تبلور یافته را یادآوری کرده و اجازه پیشروی و عرض‌اندام به جریان تحریف و نفوذ در داخل کشور و کشورهای منطقه را نداده و تجربه این روز گرانقدر در شکستن ابهت آمریکا، همواره ویران کننده تفکر شکست ناپذیری این رژیم های مستبد در ذهن ملت‌های منطقه بوده است.

ملت مقاوم ایران فراموش نکرده‌اند که ایالات متحده امریکا پررنگ‌ترین عامل جنگ و ترور و تحریم در زمان انقلاب و در سال‌های اخیر در قضیه توانمندی هسته‌ای جمهوری اسلامی بوده است. همین کشور همچنان با سیاست زور و تزویر خود، که بارها شکست آن را در برابر ملت ایران تجربه کرده، اکنون نیز قصد امتیاز گرفتن از ایران در میز مذاکرات با توسل به فشارحداکثری خود دارد.
از زمان مصدق تا کنون، مردم ایران طعم اعتماد دولت‌ها به آمریکا را چشیده و آثار آن را در زندگی خود و در تقابل با پیشرفت های این مرزم و بوم لمس کرده و سقوط دومینو‌وار دولت‌های منطقه که آمریکا را تکیه گاه خود کرده بودند به عینه دیده اند.
همین تجربه تاریخی در مقاومت ملت ایران و آبدیدگی آنان و خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه های مختلف آمریکا در داخل ایران و منطقه و نیز کم اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه، اکنون آمریکایی ها را در روش‌های گوناگون فشار علیه ملت، به استیصال کشانده تا جایی که برای مقابله با فروش نفت توسط ایران، این ابرقدرت پوشالی به دزدی دریایی رو آورده است.

تحرکات متجاوزانه نیروهای نظامی آمریکا در غرب آسیا و حرکت شنیع آنها در دزدیدن نفت از دریای عمان نشان از ضعف و استیصال آنها در راهبردهای اشغالگرانه منطقه ای شان به ویژه در مقابله ی با اراده مردم ایران است.
حرکت فداکارانه و مقتدرانه نیروهای جان بر کف سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در بازپس گیری ناوکش سرقت شده، نشان داد جمهوری اسلامی در پاسخ قاطع به تهدیدات و حفظ استقلال و امنیت خود حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی، با کسی تعارف ندارد. این عملیات در آستانه ۱۳آبان بار دیگر روحیه شجاعانه و استکبار ستیزی و استقلال طبی مردم ایران را به نمایش گذاشت.
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ضمن عرض تبریک بابت ایام الله ۱۳ آبان‌ماه که متقارن شده است با شکست آمریکایی‌ها در دریای عمان، از مجاهدان و جان‌برکفان نیروی دریایی سپاه پاسداران، بابت این حرکت شجاعانه قدردانی نموده و حمایت خود را از هر حرکت استکبار ستیزانه، مقتدرانه و در راستای حفظ استقلال و عزت این مرز و بوم اعلام می دارد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.