• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

بی‌بی‌سی درپی احراز اجتهاد سیدحسن خمینی است!

  • کد خبر : 1896
  • 25 دی 1394 - 19:00
بی‌بی‌سی درپی احراز اجتهاد سیدحسن خمینی است!

رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن تاکید بر اهمیت مجلس خبرگان رهبری و اینکه عده‌ای قصد سیاسی کردن این انتخابات را دارند گفت: اساسا ساختار مجلس خبرگان سیاسی نیست. این فعال دانشجویی ضمن اشاره به اینکه عده‌ای قصد دارند که به نام خانواده امام […]

رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن تاکید بر اهمیت مجلس خبرگان رهبری و اینکه عده‌ای قصد سیاسی کردن این انتخابات را دارند گفت: اساسا ساختار مجلس خبرگان سیاسی نیست.

این فعال دانشجویی ضمن اشاره به اینکه عده‌ای قصد دارند که به نام خانواده امام به جنگ رهبری بروند تصریح کرد: سیدحسن خمینی گفته است که مستقل در انتخابات شرکت کرده ولی دربعضی از موضع گیری‌های وی مشخص است که برخی افراد اطراف او را گرفته‌اند تا به مقاصد سیاسی خود برسند.

نجابت در مورد عدم شرکت در آزمون انتخابات از سوی حسن خمینی خاطرنشان کرد: شاید سواد او به این حد نرسیده بود که بتواند در امتحان شرکت کند. گویا شرکت نکردن در امتحان به منزله انصراف از انتخابات است. شاید هم به دنبال این هستند که آزمون اختصاصی از ایشان گرفته شود و این جای سوال دارد که تفاوت شما با دیگران به جز اینکه نوه امام هستید چیست؟

وی در ادامه با طرح این سوال که آیا سواد از ژن منتقل می‌شود بیان داشت: آیا چون نوه امام هستند مجتهد هم هستند. اینکه می‌گویند به او خبر داده نشد کذب و شایعه است به همه شرکت کنندگان پیامک زده شده است و اخباری هم شنیده می‌شود که با وی اختصاصا تماس گرفته‌اند.

 نجابت با تاکید بر اینکه نمی‌توانند منکر این شوند که تاریخ آزمون را نمی‌دانستند گفت: سیدحسن خمینی نباید خود را تافته جدا بافته بداند و باید هوشیار باشند که اطرافیان ایشان را بر مسیرهای ناصحیح نبرند و همان طور که رهبری هم گفته‌اند شرایط را برای انتخابات سالم آماده کنند.

 این فعال دانشجویی در پایان نقش شورای نگهبان را مهم دانست و تصریح کرد: جریانی به دنبال فتنه انگیزی هستند. سلطنت طلب‌ها مدافع این جریان شده‌اند و بی بی سی درصدد احراز اجتهاد سیدحسن خمینی است، انتظار تیزهوشی از نوه گرامی امام را داریم و اسیر این فتنه انگیزی ها نشوند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.