• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13
اعتراض به گشت ارشاد باید در جای خود بررسی شود

 بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی قم در پی درگذشت مهسا امینی

  • کد خبر : 16068
  • 01 مهر 1401 - 12:50
 بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی قم در پی درگذشت مهسا امینی
بار دیگر دشمنان ایران اسلامی منتظر فرصتی بودند تا زهر خود را به ملت ایران بریزند. لاشخور‌هایی که کوچک ترین اتفاق را پیراهن عثمان می‌کنند و چنگال برای نابودی اسلام و ایران تیز می کنند، این بار با بهانه مهسا امینی وارد عمل شدند؛ بدون آنکه ذره ای برای او اهمیت قائل باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل علوم پزشکی قم طی بیانیه‌ای در خصوص درگذشت مهسا امینی اعلام کردند:

 

بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم

 

اعتراض به گشت ارشاد باید در جای خود بررسی شود. اما من از شما می پرسم، کجای این تجمعات شبیه به اعتراض است؟ کسانی که چادر از سر ناموس مردم می‌کشند و بی‌حرمتی می کنند به دنبال حجاب اختیاری هستند یا به دنبال بی‌حجابی اجباری؟ اما مسئله اصلا مسئله حجاب نیست.

 

آتش زدن پرچم اعتراض است یا براندازی؟ بدانید و آگاه باشید برای این پرچمی که شما آن را به راحتی می سوزانید، خون پاک هزاران جوان ریخته شده است تا سرافراز بماند. شهید سلیمانی عزیز فرمودند: ای کاش من را بار ها آتش می‌زدند اما این پرچم را نمی سوزاندند. آتش زدن مسجد، آتش زدن قرآن کلام خدا یعنی بی‌دینی اجباری. شما‌هایی که دم از آزادی می‌زنید چرا به عقاید دیگران بی‌احترامی می‌کنید. آن‌هایی که آمبولانس آتش می‌زنند، خودروهای شخصی را می‌سوزانند، اموال عمومی را به آتش می‌کشند آیا به فکر مردم هستند؟ این کار ها فقط از دشمنان ایران بر می آید.

 

وای بر مملکتی که دست این چنین وحشی هایی بیافتد. شرم بر کسانی که سبب شدند یک مادر باردار و جنینش فوت کنند. چه کسی مسئول فوت این عزیزان است. آیا کسی برای این عزیزان اهمیتی قائل شد؟ شرم بر کسانی که وحشیانه گلوی مامور پلیس را بریدند. آیا این ها داعشی نیستند؟ و شرم بر سلبریتی‌هایی که این روزها لیدر اغتشاشات شدند؛ نان و نمک این مملکت را خوردند و نمکدان شکستند.

 

دانشجویان عزیز هوشیار باشید، اگر این پرچم سقوط کند دیگر نه کشوری برایمان می‌ماند و نه اسلامی. سردار دل‌ها، کسی که به حقانیت سخنش شکی نداریم فرموده است: بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر بماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی (ص). و اما دشمنان ایران اسلامی بدانید این انقلاب سخت‌تر از این‌ها را پشت سر گذاشته است. ما تا آخر ایستاده‌ایم و از انقلابی که با خون پا‌ک شهیدان بیمه شده است دفاع خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.