• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در پی حضور دکتر احمدی نژاد در شهر بیرجند

  • کد خبر : 724
  • 08 مهر 1394 - 8:23
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در پی حضور دکتر احمدی نژاد در شهر بیرجند

متن این بیانیه به شرح ذیل است: جوانانی که در میانه سالهای ۸۴ تا ۹۰ تمامی توان خود را برای روی کار امدنی دولتی مردمی و انقلابی به کار بستند و  شر فتنه ۸۸ را با گوشت و خون و حمایت ولی امرشان به سختی  از سر مملکت و اسلام و مردم کم کردند؛گردن دولت […]

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

جوانانی که در میانه سالهای ۸۴ تا ۹۰ تمامی توان خود را برای روی کار امدنی دولتی مردمی و انقلابی به کار بستند و  شر فتنه ۸۸ را با گوشت و خون و حمایت ولی امرشان به سختی  از سر مملکت و اسلام و مردم کم کردند؛گردن دولت نهم و دهم بزرگترین حق را دارند.آنان که با شوق و ذوق و انگشت اشاره ولی خود همه گونه حمایتی از دولت نهم نموده و همه جا در مقابل حملات بی امان و تهمتهای اجنبی های داخلی و خارجی که متشکل از جریان نفاق و کفر بود سینه سپر کردند که مبادا دولت مهرورز لطمه ای بخورد.

مبادا آرزوی سالها تلاش بی وقفه جهت گفتمان سازی و خون دلهای مادران شهدا برای برگشتن ریل انقلاب به مسیر خود؛ با ترمزها و سنگ اندازی های تندروهای بی ترمز از مشارکتی ها گرفته تا تکنوکراتهای کارگزارانی و برخی سنتی های حزب باد و نهضت آزادی و جبهه ملی و… بر باد برود.فراموش نکرده ایم خونهایی که در فتنه ۸۸ برای دفاع از جمهوریت نظام که نمادش رییس جمهور منتخب مردم بود به زمین ریخته شد. فراموش نکرده ایم مادر و دختری که تنها به جرم چادری بودن از دست عمال فتنه گران به مهد پناه برده و چگونه در همانجا گلو بریده شدند.عاشورای ۸۸ را یادتان هست؟۱۶ آذر و پاره کردن عکس امام  دلها را چه؟روز قدس و شعار نه غزه و نه لبنان  و زیر پا گذاردن احکام الهی و مقدسات در روز قدس را چه؟ محال است کسی دل در گرو ارزشها و کشور و ولایت داشته باشد و این وقایع تلخ را فراموش کند. خصوصا وقتی در مقابل تمامی کفر و نفاق که برای براندازی نظام تمامی افسران و سربازان خود را در سال ۸۸ به صف کردند؛ با تمامی وجود ایستادند و سینه سپر کرده و نشان دادند علی را در میان کوفی مسلکان مصلحت اندیش تنها نمی گذارند.محال است با این همه هزینه و خون دل خوردن؛ وقایع تلخی را که برایش بهترین ها را دادیم فراموش کنیم.

اخیرا شنیده شده که عده ای از دوستان به اصطلاح دوستدار انقلاب و انقلابی؛ قرار است رییس جمهور سابق را به دیار خراسان جنوبی دعوت نمایند.و ایشان نیز دست و دلبازانه پذیرفته و همین روزهاست که رحل اقامت کوتاهی در بیرجند افکنند.

ما دانشجویان پیرو خط امام و رهبری؛ دیپلمات و  سیاستمدار و سیاست باز نیستیم بلکه انقلابی هستیم و صریح و بی پرده سخن می گوییم.خواه به مذاق برخی خوش بیاید یا نیاید. پیرو سخن گرانبار مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویی امسال؛ دانشجو موذن و چشم بیدار جامعه است و اگر خواب بماند امت را خواب فرا میگیرد.

ضمن احترام به ریاست جمهور سابق و تیم محترمشان باید ذکر کنیم که هنوز از یاد مردم خاطره اقدامات دشمن شادکن ایشان از بین نرفته است . چگونه است برخی اقدامات جناب آقای احمدی نژاد را مروری کنیم:

  • خانه نشینی یازده روزه و مقابله با فرمان رهبر معظم انقلاب در مورد عدم برکناری وزیر اطلاعات؛ تا جائی که بنگاه سلطنتی بی بی سی تیتر یک خود را با این عنوان آغاز کرد: امروز رهبر جنبش سبز احمدی نژاد است!
  • انتصاب معاون اولی مشایی در روزهای آغاز فتنه علی رغم مخالفت رهبر انقلاب که در نهایت با حکم حکومتی رهبری برکنار شد
  • ماجرای یکشنبه سیاه و به تلاطم کشیدن مجلس شورای اسلامی و کینه کشی قدیمی ایشان و جناب لاریجانی از یکدیگر درست در زمانی که رهبری هرگونه اختلاف افکنی را خیانت به کشور قلمداد کردند
  • حضور حلقه انحرافی و برخی مفسیدن اقتصادی چون محمدرضا رحیمی؛بقایی و … در بالاترین حلقه های مدیریتی و معاونتی ایشان علی رغم هشدارهای رهبر انقلاب و دلسوزان کشور
  • حمایت بی پرده و همه جانبه از مشایی که بارها مقدسات اسلامی را زیر سوال برده و دوران اسلام گرایی را چون اسب سواری پایان یافته می دانست تا جایی که روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری گفت مشایی یعنی احمدی نژاد؛ احمدی نژاد یعنی مشایی
  • تا مدتها جریان بیداری اسلامی را با قرائت انحرافی بیداری انسانی خواندن و پذیرفتن تفسیر اومانیستی مشایی از وقایع جهان
  • به ورطه کشیدن گفتمان عدالت و مقاومت با عملکرد ضعیف در دوره دوم ریاست جمهوری که منتج به روی کار امدن دوباره تکنوکراتهای دولت سازندگی شد

و دهها مثال دیگر که  خاطراتی تلخ را برای مردم تداعی می کند.به واقع باز هم از تلاشهای چندسال ابتدایی دولت نهم و دهم تشکر کرده و باید بگوئیم بیشترین حجم کار صورت گرفته تا آن زمان در دولتهای پس از انقلاب توسط ایشان بود؛ اما اتفاقات و بی بصیرتی ها و جاده خاکی های اواخر دولت شیرینی خدمت و عدالت محوری را مبدل به تلخی نمود.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند؛ بعنوان بخشی از بدنه جنبش دانشجویی مسلمان؛ اعلام می دارد که اینگونه برنامه ها که بوی انتخابات از آن به مشام می رسد هیچگونه توجیهی نداشته و دیگر خاطرات تلخ مسندنشینی حلقه انحرافی بر صندلی قدرت تکرار نخواهد شد.خوابی که آقایان دیده اند تعبیرش جز دورتر شدن از بدنه ملت و ولایت چیز دیگری نیست.آنچه که برخی در استان به دنبال آنند ایجاد جو زودهنگام انتخاباتی و دوقطبی سازی جعلی است که در نهایت آراء خود را از سبد آراء مردم بیرون کشند.

دانشجویان با چشم باز و بصیر هرگونه جوسازی برای فعال نمودن بدنه حلقه انحرافی با  سوء استفاده از نقاب مردمی را رصد نموده و فعالیتهای این چنینی را بر نمی تابد.پس آقایان همان به که در دفتر ولنجک خود بنشینند و خاطرات دوران قدرت خود را بازگو نمایند!

والسلام علی من اتبع الهدی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.