• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
پیرامون اعتراضات و فوت خانم مهسا امینی

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند

  • کد خبر : 16083
  • 02 مهر 1401 - 9:42
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند
اینک جبهه باطل استکبار که نااميد و ناتوان از مبارزه در حیطه ایدئولوژی با انقلاب اسلامی است به بهانه‌های واهی به ارزش‌های اسلامی حمله و فتنه دیگری را رقم زده است که با همت مردم مومن و غیور ناکام خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند طی بیانیه‌ای پیرامون اعتراضات و فوت خانم مهسا امینی اعلام کردند:

 

جمهوری اسلامی ایران که پرچمدار جبهه مقاومت و مبارزه علیه صهیونیسم و نظام سرمایه‌داری غربی می‌باشد، امروز به برکت رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان و زنان مومن به خدا و محب وطن توانسته است موضع گیری جریان‌های قدرت جهانی، نسبت به منطقه‌ خاورمیانه را محکوم به تغییر در راهبرد و عملکرد کند. اکنون منافع ملی و ایدئولوژی اسلامی شیعیان هم راستا و هم جهت درصدد پیروزی و دست یافتن به آرمان تشکیل ایران قوی در منطقه است.

 

 

ارزش حجاب و عفاف مایه بنیاد اخلاقی و تضمین بستری مناسب برای امنیت روانی و اخلاقی مردم جامعه اسلامی و چه بسا تمام جوامع جهانی می باشد. بنیاد قانون و قانون گرایی کارامد وابسته به وجوبِ وجودِ ضمانت اجرای قانونی می باشد. در بحث وجوب بودن یک نهاد به عنوان ضامن ضمانت اجرای یک قانون اجماع عقلایی وجود دارد و نهاد پلیس امنیت اخلاقی نیز از این قائده مستثنی نیست.

 

سوالی که ممکن است مطرح شود که فرضا پس از گفتگوها و بحث‌ها حدی در پوشش مشخص گردید و عرف و شرع آن حد را پذیرفتند. اگر یک یا عده‌ای از شهروندان بر مبنای سلیقه خود خارج از حد پذیرفته ‌شده در انظار عمومی رفت آمد کنند تکلیف چیست؟ در ماجرای فوت خانم امینی و هم‌پوشانی هماهنگ رسانه‌ای و ادعای ضربه به سر و قتل نکاتی عرض می نماییم.

 

اول اینکه ادعای قتل رد شده و گواه این مدعا فیلم منتشر شده از دوربین‌های مدار بسته صحنه سکته خانم امینی می‌باشد که ورود و زمان حادثه را به خوبی نشان می دهد. سند بعدی تصاویری است که از سر مرحوم امینی منتشر شده و پزشکان حاذق هر گونه ادعای ضربت را رد نموده‌اند. همچنین انتشار پرونده‌های پزشکی مرحومه در کودکی مضافی بر دیگر علل است.

 

دوم اینکه تهاجم هماهنگ و برنامه‌ریزی شده رسانه‌های جهانی و ترند هشتگ “مهسا امینی” و بایکوت بسیاری از اتفاقات همزمان این خبر در رسانه‌ها نشان می‌دهد که مسئله صرفا تقاضای اصلاح رفتار گشت ارشاد نیست و هدف اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است. درست در زمانی که تحولات قدرت در منطقه در حال دگرگونی به نفع جمهوری اسلامی ایران است. جولان گروه‌های تجزیه طلب وابسته به بارزانی و حزب کومله با حمایت اسرائیل، خوب روشن می کند که هدف و برنامه فشار به جمهوری اسلامی در داخل هست تا از اقتدارگرایی کشورمان در منطقه باج گرفته باشند. آری ادعای ضربت هزار چاقو بر پیکره جمهوری اسلامی توسط نفتالی بنت با این برنامه بی ارتباط نیست.

 

توصیه ما به معترضین جدا کردن صف خود از اغتشاشگران و آشوبگران است. و پر فریاد می‌زنیم که راه تقاضای اصلاح رفتاری گشت ارشاد با آتش زدن آمبولانس، حمله به مقدسات و پرچم ایران عزیز و هتک حرمت به نوامیس مردم نیست. از معترضان تقاضا داریم عرصه را بر سواستفاده‌گران تنگ و محدود نمایند. وطن دوستان حقیقت طلب، روشنفکر و بی تعصب خوب می‌دانند که در تاریخ چند هزار ساله کهن، امروز جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت و صلابت و اقتدار در منطقه خاورمیانه است و  مستحکم‌تر و قدرتمند‌تر در راه خود قدم برخواهد داشت و برنامه تجزیه  ایران با هدف غارتگری عظیم و سرکوب و کشتار شدید از سوی نژادگرایان صهیونیستی و غربی آمریکایی راه به‌جایی نخواهد برد و اینبار اگر فرصت جولان پیدا کنند شک نکنید به کشتن میلیون‌ها ایرانی هم بسنده نخواهند کرد، چرا که ذات مسلمانان ایرانی، استبداد ستیزی و ظلم ناپذیری است.

 

به یاری خداوند اقتدار و قوام روز افزون انقلاب اسلامی ایران تحت عنایات خاصه بقیه الله اعظم عج و رهبری نائب برحقشان ، مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی‌شان خواهدبود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.