• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17
درپی هتک حرمت به همسر و فرزند شهید بزرگوار، شهید خادم صادق

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • کد خبر : 15990
  • 18 شهریور 1401 - 14:58
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز
باید بدانیم هر کدام از ما که به میز و منصبی رسد، مدیون خون شهدایی است که در وصیتنامه جمع کثیری از آنها مسئله حجاب محور اصلی خطابه‌شان بوده است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

باید بدانیم هر کدام از ما که به میز و منصبی رسد، مدیون خون شهدایی است که در وصیتنامه جمع کثیری از آنها مسئله حجاب محور اصلی خطابه‌شان بوده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

درپی اتفاق ناگوار و غیرقابل توجیه چند روز اخیر، هتک حرمت و هجوم افراد منفور به همسر و فرزند شهید بزرگوار، حاج منصور خادم صادق، به‌عرض می‌رسانیم که نزدیک به چهل و چهار سال از سقوط حکومت پهلوی که چادرکِشی و بی‌حجابی در آن زمان قانون بوده و ظهور جمهوری اسلامی در ایران عزیزمان می‌گذرد، چنین وقایع تاسف باری به برخورد جدی و مطابق با قانون و شرع نیازمند است.

لازم به ذکر است که سالهاست ویروس بدحجابی در کشور به افراد سرایت می‌کند و اقدامی درخور جهت مقابله با آن دیده نمی‌شود. در شهر شیراز نیز به جز گروه های جهادی و کاملاً آتش به اختیار در تحقق امر حجاب تلاش چشم‌گیری دیده نمی‌شود و چه بسا این گروه ها مورد حمایت مسئولین نیز قرار نمی‌گیرند. باید بدانیم هر کدام از ما که به میز و منصبی رسد، مدیون خون شهدایی است که در وصیتنامه جمع کثیری از آنها مسئله حجاب محور اصلی خطابه‌شان بوده است.

در جهت اقدام به تحقق فریضه‌های الهی مانند امر به معروف و نهی از منکر که تنها در دین اسلام واجب و مورد توجه قرار گرفته و همچنین از سوی رهبر معظم انقلاب بسیار به آن تاکید شده است وجود خلاء امنیتی در جمهوری اسلامی ایران نابخردانه به شمار می رود.

امید است گوش های شنوا و عالمان عملگرا با توجه به این موارد، امنیت لازم را فراهم سازند؛ حاشا به بانویی جسارت شود و حادثه شام دوباره رخ دهد!

از سازمان‌های متولی، بلاخص قوه قضاییه انتظار می رود با جدیت تمام پیگیر مسئله مذکور و اشد مجازات متهمین باشند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=15990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.