• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و بوعلی همدان به مناسبت بازگشایی لانه ی روباه پیر

  • کد خبر : 491
  • 04 شهریور 1394 - 10:37
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و بوعلی همدان به مناسبت بازگشایی لانه ی روباه پیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مستقل»؛ انجمن های اسلامی دانشجویان بوعلی و علوم پزشکی همدان در پی بازگشایی سفارت انگلیس بیانیه را به شرح ذیل صادر کردند: بسم الله الرحمن الرحیم 《و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا》آیه ی ۱۴۱سوره ی مبارکه ی نساء آیا شما مطلع هستید که ما پنجاه سال در تحت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مستقل»؛ انجمن های اسلامی دانشجویان بوعلی و علوم پزشکی همدان در پی بازگشایی سفارت انگلیس بیانیه را به شرح ذیل صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلاآیه ی ۱۴۱سوره ی مبارکه ی نساء

آیا شما مطلع هستید که ما پنجاه سال در تحت سلطه انگلیس و امریکا تمام هستى‏مان به باد رفت؟ شما توجه دارید به اینکه کشور ما در تحت سلطه‏اى که توسط رضا خان، انگلیسها به ما تحمیل کردند، و توسط محمد رضا که انگلیسها و امریکایى‏ها و شوروى‏ها به ما تحمیل کردند، اینها چه کردند با مملکت ما، با کشور ما؟ شما آیا داد مظلومها را هیچ وقت بنایتان هست که گوش کنید؟ یا همان فریاد ظالمها را به آن ترتیب اثر مى‏دهید؟ (صحیفه امام.جلد ۱۳-صفحه ی ۶۸)

 این سخنان امام پیری است که در مسیر رهبری کشور بارها و بارها به مسئولین و حتی جهانیان متذکر شده اند.حال شما را چه شده است؟گویی کلام امام و راه امام را به دست تحریف و فراموشی سپرده اید.مجوز دادن به شبکه BBC که مستقیما تحت نظر وزارت امور خارجه و سرویس جاسوسی انگلیس فعالیت می کند و بازگشایی سفارت انگلیس،در خاک پاک ایران که لاله های سرخی از خون مبارزانش رویانیده ما را به مرور تاریخ وامی دارد؛آنچه در برگ برگ کتاب تاریخ روابط ایران با انگلیس، خوانده می شود خطوطی سیاه است از جنایاتشان ،علیه سرزمین مان؛حتی نقطه ای روشن در میان نیست تا دل به آن خوش کنیم و خوشبینانه به ایجاد روابط با آنها دل ببندیم.

تحمیل قراردادهای رویترز،تالبوت،لاتاری،دارسی،۱۹۰۷،۱۹۱۹،گس-گلشائیان، جدا کردن افغانستان ، بخشی از بلوچستان و همچنین بحرین از ایران، حمایت از کودتای رضا خان و فرار او از ایران،حمایت از کودتای۲۸ مردادو فتنه۸۸،حمایت از براندازان نظام جمهوری اسلامی از طریق دادن پناهندگی،حمایت از سلمان رشدی، نویسنده کتاب موهن آیات شیطانی، حمایت از تحریم ها علیه ایران، ایجاد فرقه های بابیت و بهائیت، ایجاد انحراف در انقلاب مشروطه، اشغال ایران در جنگ جهانی دوم و تحمیل فقر و قحطی و وارد کردن خسارات جانی برای میلیون ها ایرانی ، همراهی با آمریکا در سرکوب انقلاب اسلامی، تحریک قومیت ها و گروهک ها بعد از انقلاب اسلامی ، حمله به سفارت ایران در انگلیس، نقش داشتن در ترور دانشمندان هسته ای و ….

 اینها، فقط مشتی از خروار جنایات و خیانت های انگلیس است … بوی چه چیزی به مشام روباه پیر رسیده ،که این همه با حرص و طمع و با ذوق زدگی راهی ایران شده است؟در این بحبوبه ی تایید و نقد برجام و پیش رو داشتن انتخابات نمایندگان مجلس، این عمل دولت، تنها سبب ایجاد تشنج و عدم اعتماد به دولت و شاید موجب برهم زدن وحدت ملی می شود…..و چندی پیش دانشجویان دغدغه مند از سر دلسوزی و ایمان به راه امام ،لب به اعتراض گشودند اما گویی فرش قرمزی که برای ورود سفیر انگلیس پهن شده آغشته به خون آن هاست. دولتی که دیروز حامی آزادی بیان و نقد بوده ،امروز منتقدی را محبوس می کند .

و در پایان این سخن جوانی دغدغه مند است با بازگشایی این لانه جاسوسی ، ما ساکت نخواهیم نشست و آنچه را که مردم ایران در گذشته با روباه پیر کردند را بازسازی خواهیم نمود.

تا کفر هست، مبارزه هست؛تا مبارزه هست ،ما هستیم.

والسلام

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.