• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج به مناسبت 9 دی:

به عهد خود با امام ، شهدا و ولی فقیه پایبند هستیم.

  • کد خبر : 14532
  • 19 دی 1400 - 17:27
به عهد خود با امام ، شهدا و ولی فقیه پایبند هستیم.
حضور عظیم و خروشان مردم در ۹ دی ۱۳۸۸ پاسخی کوبنده علیه فتنه انگیزان و افراد بی بصیرتی بود که با بازیگردانی اتاق فکر های آمریکایی- انگلیسی به بهانه تقلب در انتخابات سعی داشتند با اردوکشی های خیابانی و نشانه گرفتن اصل نظام به اهداف خود جامه عمل بپوشند ، فتنه انگیزان و دشمنانی که از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور و آرمان های انقلاب استفاده می کنند. و نمونه آشکار آن هتک حرمت به عاشورای اباعبدالله الحسین و هتک حرمت به تمثال مبارک امام خمینی (ره) بود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در بیانیه ای به مناسبت سالروز حماسه ۹دی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه می شود.
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان و یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایت کار است .

حضور عظیم و خروشان مردم در ۹ دی ۱۳۸۸ پاسخی کوبنده علیه فتنه انگیزان و افراد بی بصیرتی بود که با بازیگردانی اتاق فکر های آمریکایی- انگلیسی به بهانه تقلب در انتخابات سعی داشتند با اردوکشی های خیابانی و نشانه گرفتن اصل نظام به اهداف خود جامه عمل بپوشند ، فتنه انگیزان و دشمنانی که از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور و آرمان های انقلاب استفاده می کنند.
و نمونه آشکار آن هتک حرمت به عاشورای اباعبدالله الحسین و هتک حرمت به تمثال مبارک امام خمینی (ره) بود .

ملت بزرگ ایران، هرگز این جنایت ها را فراموش نخواهند کرد
بی شک حضور همیشگی و با صلابت مردم در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی در پرتو رهنمود ها و روشنگری های مقام معظم رهبری از عوامل انکار ناپذیر سرافرازی ایران اسلامی در جهان است ؛ حضوری آنچنان ژرف که نه تنها به حماسه ای ماندگار تبدیل شده بلکه روح معنوی حرکت های مردمی را به جهان نمایانده است .

در پایان ما دانشجویان انجمن اسلامی مستقل دانشگاه یاسوج اعلام میکنیم به عهد خود با امام راحل، شهدای گلگون کفن این مرز و بوم و ولی فقیه پایبند هستیم و به یاری حضرت حق تا زمانی که جان در بدن داریم هرگز اجازه نخواهیم داد ذره ای به اهداف مقدس این انقلاب خللی وارد شود
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=14532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.