• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

بیانیه نهایی سیاسی انتخاباتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل

  • کد خبر : 12979
  • 01 اسفند 1398 - 11:14
بیانیه نهایی سیاسی انتخاباتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل

به گزارش پیگاه خبری تحلیلی مستقل، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور بیانیه نهایی سیاسی انتخاباتی را منتشر کرد. در این بیانیه از مردم خواسته شده است که در انتخابات مجلس شورای اسلامی به تفکر غربگرا که نماد ارتجاع سیاسی و ورشکستگی اقتصادی است یک نه بزرگ گویند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور بیانیه نهایی سیاسی انتخاباتی را منتشر کرد. در این بیانیه از مردم خواسته شده است که در انتخابات مجلس شورای اسلامی به تفکر غربگرا که نماد ارتجاع سیاسی و ورشکستگی اقتصادی است یک نه بزرگ گویند و همچنین در شرایط فعلی را راه حل اصلی انتخاب آگاهانه تفکری است که قرار است بوسیله افراد بر روند سیاستگذاری و نظارت بر قوانین حاکم شود، تفکری که مسئله کنونی کشور را در مقوله عدالت و از مسیر عدالت ساختارمند می داند، کارآمد است، برای دست یابی به اقتصاد توانمند برنامه محور است، متخصص و از جامعه نخبگانی در حوزه تخصصی خویش است، متعهد و پایبند به مبانی اصیل اسلامی ، جوان و یا دارای روحیه جوانگرایی است، حامی مستضعفان و محرومان است و همه این موارد را از شاهراه کلان گفتمان مقاومت پیگیری می کند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، جامعه ایرانی همواره نماد باصلابت و پرشکوهی از جمهوریت بود، جمهوریتی بر پایه مبانی اصیل اسلامی که ملت بزرگ ایران را به تصمیم گیر اصلی در حکومت داری بدل کرده است.

انتخابات بعنوان یک نماد کلان و اصیل در حوزه جمهوریت مهم ترین ابزار تصمیم ساز در یک نظام اسلامی محسوب می شود و هر گونه غفلت و یا بی اهمیتی نسبت به این مسئله حیاتی می تواند کشور را از ریل پیشرفت و ترقی نگاه داشته و به عقب برگرداند.

اینک در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط و وضعیت فعلی توجه به چند نکته اساسی لازم و ضروری است:

۱. مقصر وضع کنونی معیشت مردم عزیز ایران اسلامی تفکر پوسیده غربگراست که ۶ سال در دولت هر گونه تغییر و بهبود در کوچک ترین ابعاد جامعه ایرانی را در گرو سازش با غرب عنوان می کرد و امروز وضع موجود از قیمت ارز گرفته تا حال وخیم دیپلماسی بین المللی، تورم و وضع مسکن و اشتغال همه و همه نشان از شکست این سیاست وابسته، واپسگرا و شکست خورده است، تجربه نشان می دهد همه حکومت هایی که پا در این مسیر گذاشته اند از شوروی قدرتمند تا لیبی همه و همه دچار افول و یا سقوط شدند، لذا برای جلوگیری از تشدید وضعیت کنونی باید در انتخابات ۲ اسفند به این تفکر که نماد ارتجاع سیاسی و ورشکستگی اقتصادی است یک نه بزرگ گفت.

۲. بلندگوهای تبلیغاتی دشمنان اسلام، ضدانقلاب و برخی بازیگران و بازی پردازان داخلی رادیکال همواره سعی دارند ملت ایران را از حضورهای حماسی و انقلابی خود در عرصه انتخابات ها بازدارند، مشارکت عمومی که نماد مردم سالاری دینی و تکیه گاه امنیت جامعه ماست؛ ضدانقلاب و دشمن قسم خورده خوب می داند که بزرگ پشتیبان نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب مردم و مشارکت وصف ناشدنی آن ها در انتخابات ها و مناسبت های مختلف است لذا با حملات فراوان رسانه ای، شایعه سازی، تهدید و فشار سعی دارد حماسه های حضور را به حداقل برساند و بین مردم و نظام برآمده از مردم فاصله بیندازد، البته به لطف خداوند، همت مردم و سکانداری رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته همواره شکوه و صلابت حضور ملت ایران خاری در چشم دشمنان اسلام بوده است.

البته ذکر این نکته بسیار ضروری است که عاملین وضع موجود و همان ها که برای روی کار آمدن دولت های یازدهم و دوازدهم (ضعیف ترین دولت) و مجلس دهم(منفعل ترین مجلس) از هیچ مسئله ای دریغ نکردند و عامل وضع نامطلوب کنونی هستند خود نیز در پازل دشمن مردم را به ناامیدی سوق می دهند که شناخت این گروه و فکر پشت پرده آنان بسیار مهم و الزامی است.

۳. راه حل وضع کنونی اداره کشور در دل انتخاب مردم ایران است، مطمئنا منظور از از انتخاب تعدادی کاندیدا و یا شخص نیست که البته این افراد جزئی مهم از راه حل بهبود وضعیت کنونی به وضعیت مطلوب هستند؛ راه حل اصلی انتخاب آگاهانه تفکری است که قرار است بوسیله افراد بر روند سیاستگذاری و نظارت بر قوانین حاکم شود، تفکری که مسئله کنونی کشور را در مقوله عدالت و از مسیر عدالت ساختارمند می داند، کارآمد است، برای دست یابی به اقتصاد توانمند برنامه محور است، متخصص و از جامعه نخبگانی در حوزه تخصصی خویش است، متعهد و پایبند به مبانی اصیل اسلامی ، جوان و یا دارای روحیه جوانگرایی است، حامی مستضعفان و محرومان است و همه این موارد را از شاهراه کلان گفتمان مقاومت پیگیری می کند.

۴. اینک اما باید وارد مرحله عبور شویم، عبوری که اتفاقا از جانب عامه مردم کلید زده شده است؛ هنگامه عبور از دوگانه های کاذب اصولگرایی و اصلاح طلبی، عبور از وعده های هیجانی و بدون اساس، عبور از نمایش عقلانیت به سمت اصل عقلانیت در سیاست و حکومت داری که جز از مسیر انقلاب اسلامی قابل دستیابی نیست و تحت عنوان عقلانیت انقلابی می توان بر آن تکیه و اعتماد کرد و با چنین معیاری دست به انتخابی آگاهانه زد.

۵. اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در انتخابات پیش رو همچون گذشته مرام و مشی استقلال سیاسی خود را لحاظ نموده و از هیچ لیست و شخصی حمایت نکرده و بازیگردان و یا بازیگر هیچ حزب و یا گروه سیاسی نیست و با تاسی از گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و با تکیه بر بیانات و منویات امامین انقلاب اسلامی تلاش خواهد کرد با انتخابی آگاهانه و تبیین شعائر و شاخص های انقلابی اصیل زمینه ساز مجلسی عالمانه و در خور شان ملت و نظام اسلامی باشد.

لذا از گروه های مختلف فکری، اقشار، احزاب و علی الخصوص ملت عظیم الشان ایران اسلامی جهت رقم زدن حماسه ای بی نظیر و برای کوری چشم قاتلان خونخوار شهید عزیزمان، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دعوت بعمل می آوریم، امید است انتخابات مجلس یازدهم دریچه ای نو به فصل جدید انتخاب اصلح و زمینه ساز دولتی قوی، جوان و حزب اللهی باشد.

ومن الله التوفق

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=12979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.