• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
23
مدیر رادیو اسلام سوئد:

بسیاری از مسئولان سوئد به جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله علاقه‌ دارند

  • کد خبر : 7871
  • 20 آذر 1396 - 22:26
بسیاری از مسئولان سوئد به جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله علاقه‌ دارند

مدیر رادیو اسلام سوئد گفت: بسیاری از مسئولان سوئد به جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله علاقه‌ دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان احمد رامی در همایش بین‌المللی “شهرک غرب، نگاه واقعی به زندگی اروپایی” در دانشگاه اصفهان، اظهار داشت: امروز وضعیت ملت‌های اسلامی به نحوی است که افکارشان توسط استعمارگران، استعمار شده و نباید استعمار را […]

مدیر رادیو اسلام سوئد گفت: بسیاری از مسئولان سوئد به جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله علاقه‌ دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان احمد رامی در همایش بین‌المللی “شهرک غرب، نگاه واقعی به زندگی اروپایی” در دانشگاه اصفهان، اظهار داشت: امروز وضعیت ملت‌های اسلامی به نحوی است که افکارشان توسط استعمارگران، استعمار شده و نباید استعمار را به اشغال نظامی و جغرافیایی محدود کرد.

مدیر رادیو اسلام سوئد تصریح کرد: احزاب کمونیستی و لائیکی که در کشورهای اسلامی فعالیت می‌کنند بخشی از نقشه دشمن هستند؛ نکته جالبی که من با آن‌ مواجه شده‌ام این است که در کشورهای غیراسلامی افرادی هر چند غیرمسلمان اما بسیاری از آن‌ها به قواعدی که ما در اسلام پایبندی داریم، پایبند هستند.

وی پیرامون انقلاب اسلامی با بیان اینکه پس از بعثت پیامبر اسلام (ص) تا زمان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تشکیل حکومت اسلامی سابقه نداشته است، خاطرنشان کرد: حرکت امام راحل (ره) نشان می‌دهد که می‌توان حکومت اسلامی را تشکیل داد.

مسلمانان قوی باشند تا توطئه صهیونیست‌ها را خنثی کنند

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای اسلامی نیاز به انقلاب برای تحول اصول فرهنگی است، گفت: رادیو اسلام سوئد به ۲۲ زبان در حال پخش است؛ باید بگویم بسیاری از مسئولان حکومتی در سوئد به جمهوری اسلامی و حزب‌الله علاقه‌مند هستند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی تصریح کرد: آن‌چه را که می‌خواهیم در جامعه پیاده کنیم بیش از آن باید روی خود اجرا کنیم؛ به‌طور مثال در سوئد تعداد مسلمانان بسیار بیشتر از یهودیان است اما به‌دلیل این‌که هیچ‌کاری انجام نمی‌دهند حضورشان حس نمی‌شود گویی اصلاً وجود ندارند.

رامی با بیان اینکه وزیر خارجه سوئد به بنده گفت ما درگیر یک جنگ فرهنگی هستیم، گفت: صهیونیست‌ها کار خود را انجام می‌دهند تا اسلام را نابود کنند اما مهم این است که مسلمانان نیز قوی باشند و در این جنگ مبارزه کنند.

مدیر رادیو اسلام سوئد تصریح کرد: تأسیس رادیو اسلام نیز الهام‌گیری در راستای صحبت‌های وزیر خارجه سوئد بوده است؛ نکته جالب این است که تنها عضو مسلمان مجموعه رادیو اسلام من هستم و بقیه غیرمسلمانانی هستند که به جبهه اسلام برای رهایی جهان از سیطره صهیونیست‌ها در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

تنها امید مسلمانان اروپا ایران است

وی پیرامون عکس العمل رسانه‌ها به فعالیت‌های ضد صهیونیستی رادیو اسلام، تصریح کرد: یک ضرب‌المثل معروف است که می‌گوید فکر جهانی داشته باش اما آن را در یک منطقه محلی پیاده کن؛ به‌طور مثال اکثریت افکار عمومی، رهبران سیاسی و کلیساها به‌علت روشنگری علیه صهیونیست‌ها از من حمایت کردند ولی در مقابل اکثر رسانه‌ها علیه من مشغول به‌کار شدند.

رامی با بیان اینکه تنها امید امروز ما ایران و حزب‌الله که برآمده از ایران است، هستند، تصریح کرد: من معتقد هستم که همه مسلمانان باید از خودشان شروع کنند؛ باید یک مقاومتی باشد تا از آن حمایت کنیم و باید بگویم یک جنگ تمام عیار علیه اسلام در حال جریان است.

مدیر رادیو اسلام سوئد درپایان با بیان اینکه مهم‌ترین عرصه جنگ علیه اسلام، در حوزه فرهنگی است، گفت: صهیونیست‌ها همان‌طور که سرزمین فلسطین را اشغال کرده‌اند از لحاظ فکری نیز غرب را اشغال کرده‌اند.

انقلاب‌های آمریکا و فرانسه کاملاً فراماسونی بود

در ادامه الکساندر آزادگان طی یک ارتباط تصویری با بیان اینکه در قرن ۱۶ صهیونیست از فراماسونری متولد شد و ماسون‌ها نیز زیر نظر یهودیان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: پس از گذشت دوران‌های مختلف تاریخی، در آمریکا انقلاب کردند. در واقع باید بگویم انقلاب‌های غربی اعم از انقلاب آمریکا و به‌خصوص انقلاب فرانسه کاملاً تحت‌نظر ماسون و در کلان یک جریان فراماسونی بود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: امروز به جایی رسیده‌ایم که رسانه، سیستم آموزشی و سیستم بانکی در دست صهیونیست‌ها قرار دارد؛ از طرفی دیگر می‌توان گفت مسئله قدس یک حیله از سوی یهودیان است تا فلسطینیان را برای شلیک موشک از غزه تحریک کنند و جنگ دیگری را علیه آن‌ها آغاز کنند.

وی با بیان اینکه سیاست صهیونیست‌ها این است که با یک بهانه، فلسطینیان را قتل‌عام کنند، خاطرنشان کرد: در جنگ غزه ۲ هزار و ۲۰۰ نفر کشته شدند که یک‌سوم آن‌ها کودک بودند؛ آمریکا می‌خواهد نشان دهد که هم چنان قلدر و ابرقدرت است چراکه در سوریه و عراق شکست خوردند.

لزوم توجه جدی به فضای مجازی

در ادامه دبیر اسبق کانون توحید لندن در میزگرد دانشجویی اظهار داشت: طبق تجربیاتی که ما به واسطه حضور در دانشگاه‌های خارجی داشتیم باید بگویم ۲ قطبی ایجاد شده در دنیا گفتمان انقلابی و غیرانقلابی است.

بشیر بی‌آزار با بیان اینکه در همه جای دنیا دانشجویان آرمان‌گرا هستند، افزود: باید به عنوان دانشجو بتوانیم با دانشجویان خارج از ایران ارتباط بگیریم چرا که در دانشجویان غیرایرانی و غیرمسلمان پتانسیل عجیبی برای اقدامات ضداستکباری وجود دارد.

وی تصریح کرد: دانشجویان ایرانی و مسلمان وظیفه خطیری بر عهده دارند؛ نخستین وظیفه ما این است که به زبان مسلط شویم و در اتفاقات بزرگ‌تری که آینده نه چندان دور برای دنیا خواهد افتاد برای کمک به گفتمان انقلابی خود باید فعالیت زیادی کنیم.

دبیر اسبق کانون توحید لندن خاطرنشان کرد: فضای مجازی یکی از ابزارهای مهمی است که باید از آن استفاده کرد و ممکن است همین فضای مجازی در سال‌های آینده آن چنان افکار عمومی را شکل داده باشد که ورود در آن زمان بسیار دیر باشد و امروز باید در این خصوص ورود کرد.

نبود حزب در ایران یک امتیاز است

در ادامه محمدرضا اراکی نیز در این میزگرد با بیان اینکه باید مباحث غرب‌شناسی تقویت شود، اظهار داشت: بسیاری از مسائل توسط رسانه‌های غربی برخلاف آن‌چه که در حقیقت است، بیان می‌شود و ما با تقویت زبان و در نتیجه شناسایی و مطالعه غرب اسیر بازی رسانه‌ای دشمن نخواهیم شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حقیقت غربی‌ها تحت استعمار فکری لابی صهیونیست هستند و مسائل را آن‌گونه که بخواهند نشان می‌دهند و ما باید این دسیسه را خنثی کنیم.

دبیر اسبق انجمن اسلامی لندن پیرامون نقش مردم در جوامع و حکومت‌های غربی، گفت: این نقش به‌صورت کاملاً غیرمستقیم و در بعضی مواقع فاقد نقش هستند؛ به‌طور مثال بیش از ۷۰ درصد مردم در غرب در انتخابات شرکت نمی‌کنند و ۳۰ درصد بقیه نیز تحت تأثیر رسانه هستند و آن‌هایی که رأی می‌دهند نیز به شخص رأی نمی‌دهند بلکه به یک حزب رأی می‌دهند.

دانشجویان نقطه‌زن هستند

در پایان مسئول کمیته بین الملل اتحادیه انجمن اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین آسیبی که گریبان جنبش‌های دانشجویی داخل کشور را گرفته سیاست زدگی است،اظهارداشت: به جای پرداختن به مسائل اصلی دانشجویی، درگیر مسائل حاشیه‌ای شدیم و این معضل بزرگی است؛ لازم است هر دانشجو باور کند که اندیشه انقلاب اسلامی باید صادر شود.

علیرضا فیروزی افزود: برای صدور انقلاب اسلامی باید بر دیپلماسی غیررسمی و دیپلماسی عمومی تکیه کرد و بستر اصلی این پتانسیل در بدنه دانشجویی وجود دارد؛ دانشجو به عنوان تحصیل در یک محیط علمی، مورد احترام جامعه است به همین دلیل است که به اصطلاح باید بگوییم دانشجو نقطه زن است.

وی در ادامه گفت: دانشجو وقتی روی یک نقطه دست بگذارد مردم نیز پیرامون او جمع می‌شوند و باید از این پتانسیل استفاده کرد.

مسئول کمیته بین الملل اتحادیه انجمن اسلامی در پایان گفت: دانشجو می‌تواند تأثیرگذار باشد و این در شرایطی است که بر این خودباوری که انقلاب اسلامی قابلیت صدور دارد، برسد؛ ظرفیت‌های انجمن اسلامی دانشجویان در اروپا و دیگر کشورها می‌تواند در این بخش کمک کند و باید بایکدیگر تعامل بیشتری داشته‌باشیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.