• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
13
نامه انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج:

بدون تشریفات مرسوم در صحنه و میان مردم حضور داشته باشید

  • کد خبر : 15197
  • 26 اردیبهشت 1401 - 13:07
بدون تشریفات مرسوم در صحنه و میان مردم حضور داشته باشید
انجمن اسلامی مستقل دانشگاه یاسوج در نامه ای به نماینده ولی فقیه و امام جمعه این استان اشاره داشتند به وظیفه نماینده ولی فقیه در استان که ارتباط موثر با تمام اقشار جامعه و هدایت عمومی استان می باشد، حضرتعالی بدون تشریفات مرسوم در صحنه و میان مردم حضور داشته باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل،انجمن اسلامی مستقل دانشگاه یاسوج در نامه ای به نماینده ولی فقیه و امام جمعه این استان اشاره داشتند به وظیفه نماینده ولی فقیه در استان که ارتباط موثر با تمام اقشار جامعه و هدایت عمومی استان می باشد، حضرتعالی بدون تشریفات مرسوم در صحنه و میان مردم حضور داشته باشید.

متن نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین، جناب آقای سید نصیر حسینی

نماینده محترم و معزز ولی فقیه استان کهگیلویه و بویر احمد و امام جمعه یاسوج

سلام علیکم

با آرزوی بهترین توفیقات و صحت وسلامتی برای حضرتعالی، همانطور که مستحضر هستید با توجه به تصمیم دولت، در چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی در کشور بوده ایم. این موضوع سبب فشار اقتصادی و روانی بسیاری بر مردم شده که بیشترین تبعات آن متوجه قشر مستضعف و محروم جامعه است؛ از طرفی این تصمیم موجب ایجاد سوالات، شبهات و نگرانی هایی برای مردم شده است، از سوی دیگر بیم آن می رود افزایش نارضایتی در جامعه باعث دلسردی مردم از حکومت و دولت شده و وحدت و انسجام عمومی جامعه خدشه دار شود.

لذا بدین وسیله ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزنده حضرتعالی در به تصویر کشیدن مشکلات و کاستی های مردم استان، در این راستا توصیه می‌گردد باتوجه به وظیفه نماینده ولی فقیه در استان که ارتباط موثر با تمام اقشار جامعه و هدایت عمومی استان می باشد، حضرتعالی بدون تشریفات مرسوم در صحنه و میان مردم حضور داشته باشید و در کنار تبیین و رصد مشکلات معیشتی مردم، مطالبه آنها را شنیده و در جهت اقناع افکار عمومی و رفع شبهات گام بردارید.

کاملا واضح است که این حضور باعث دلگرمی، امیدواری و روحیه بخشیدن به مردم خواهد شد و همچنین پیوند میان ملت و مسئولین برقرار مانده و گسیخته نخواهد شد.

پیشاپیش از حسن توجه و پیگیری حضرتعالی کمال تشکر و قدرانی را داریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=15197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.