• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

با تصویب قانونی در حمایت از حق غنی سازی، مکر دشمنان را به خودشان بازگردانید

  • کد خبر : 774
  • 24 مهر 1394 - 13:47
با تصویب قانونی در حمایت از حق غنی سازی، مکر دشمنان را به خودشان بازگردانید

متن این نامه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم اگر قرار باشد که لغو تحریمها باز متوقف بشود بر یک فرآیند دیگری، پس چرا ما اصلاً  مذاکره کنیم؟ اصلاً مذاکره و نشستن پشت میز مذاکره و بحث کردن و بگو مگو کردن برای چه بود؟ برای همین بود که تحریم ها برداشته بشود؛ […]

متن این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر قرار باشد که لغو تحریمها باز متوقف بشود بر یک فرآیند دیگری، پس چرا ما اصلاً  مذاکره کنیم؟ اصلاً مذاکره و نشستن پشت میز مذاکره و بحث کردن و بگو مگو کردن برای چه بود؟ برای همین بود که تحریم ها برداشته بشود؛ این را باز بخواهند متوقف بکنند به یک چیز دیگری، اصلاً قابل قبول نیست.(امام خامنه ای)

شما بزرگواران به خوبی از وظیفه مهم خودتان در سرنوشت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور در این برهه ی مهم تاریخی با خبرند.

و اگر با خبر نیستید، بدانید که شما موظفید طبق قانون اساسی مبنی بر تسلط بیگانگان در زمینه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی … جلوگیری کنید. حال که سرنوشت برجام به این جا رسیده و آینه تمام نمای سیاسی کاری های برخی آقایان و وسیله ای برای جذب آرای احزاب مختلف در انتخابات آینده شده، برخود لازم دانستیم برخی نکات را یادآوری کنیم:

الف) برخی از ایرادات کمیسیون برجام بر این توافق به شرح زیر می باشد:

۱٫مکانیزم حل اختلاف موجود و بازگشت قطعنامه های قبلی شورای امنیت ۲٫ ممنوعیت هرگونه فعالیت مرتبط با موشک های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته ای ۳٫ اجازه بازرسی کشتی ها و هواپیماها به مبدأ و مقصد ایران توسط همه کشورها ۴٫ ایران تا الی الابد نمی تواند به عنوان یک عضو عادی NPT از حقوق مساوی دیگر اعضا بهره مند باشد. ۵٫ توقف تحقیق و توسعه به مدت ۱۵ سال ۶٫ تنها تحریم های شورای امنیت تعلیق می گردد و …

ب) ما از مذاکراتی می گوییم که رییس مجلسمان به زورگویی غربی ها در آن اذعان می کند.اماشما به آن اعتراضی نمی کنید.اینکه رئیس مجلس یک کشور عجز خودش را بیان میکند خود جای بسی تأسف دارد اما چگونه ممکن است تحمل زورگویی طرف مقابل چیز خوبی باشد؟

ج) ما، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان، به نمایندگان محترم مجلس استان هرمزگان پیشنهاد میدهیم، حال که طرف غربی با تصویب قانون هایی مانع از انجام کامل تعهداتشان شده اند مجلس ما نیز با تصویب قانونی در حمایت از حق غنی سازی، حفظ استقلال و امنیت کشور مکر دشمنان را به خودشان بازگرداند.

اینک در پیشگاه خداوند ما به وظیفه ی خود جهت اعلام نظری شفاف عمل نموده ایم، باشد که نمایندگان مردم نیز با دید به آینده ی کشور وظیفه ی خود را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.