• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
18
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان:

ایجاد فتنه از برنامه های دشمن برای تزلزل جمهوری اسلامی ایران است/ شعار «ما بیشماریم» که بر دهان برخی از سردمداران فتنه۸۸ جاری بود، افسانه ای بیش نیست

  • کد خبر : 4922
  • 09 دی 1395 - 19:00
ایجاد فتنه از برنامه های دشمن برای تزلزل جمهوری اسلامی ایران است/ شعار «ما بیشماریم» که بر دهان برخی از سردمداران فتنه۸۸ جاری بود، افسانه ای بیش نیست

حمیدرضا ذاکری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمزپرس با اشاره حماسه ۹دی ماه و فتنه سال ۸۸ گفت: تجربه ای که ملت ایران بعد از این سی و چندی سال عمر انقلاب اسلامی به آن رسیده، این است که یکی از برنامه های دشمن برای تزلزل جمهوری اسلامی ایران، […]

حمیدرضا ذاکری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمزپرس با اشاره حماسه ۹دی ماه و فتنه سال ۸۸ گفت: تجربه ای که ملت ایران بعد از این سی و چندی سال عمر انقلاب اسلامی به آن رسیده، این است که یکی از برنامه های دشمن برای تزلزل جمهوری اسلامی ایران، ایجاد دودستگی و فتنه است وچیزی که سعی کردند در جریان انتخابات۸۸ نشان بدهند هم همین بود.
وی ادامه داد: سعی کردند بگویند مجموعه ای از مردم در تقابل با مجموعه ای دیگر قرار گرفته است! درحالی که این تقابل بین ” مومنان به انقلاب اسلامی و آرمان های امام” و ” مخالفان با اصل این جریان الهی بود” اعم از خارجی ومزدور داخلی!!

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان با اشاره به خلق حماسه نهم دی ماه اظهار کرد: مردم ایران با بصیرت یعنی تشخیص خط درگیری بادشمن و مدیریت جهادی یعنی مدیریت پرقدرت و سریع مردم محور این بحران، براساس برنامه و آرمان های اسلامی این حماسه را خلق کردند!! و با حضور به موقع در صحنه، به همه فهماندند شعار «ما بیشماریم» که بر دهان برخی از سردمداران فتنه۸۸ جاری بود، افسانه ای بیش نیست و آنها که بیشمارند، عاشقان اسلام ولایت هستند؛ ۹دی در حقیقت تجلی اقتدار و حضور مردم در دفاع از حاکمیت اسلام به صورت مستمر و لحظه به لحظه است، این مردم بصیر سرمایه و پشتوانه ای معنوی برای نظام اسلامی بشمار می آیند!

 

ذاکری با اشاره به نقش قشر دانشجو  در خنثی شدن  فتنه ۸۸ بیان کرد: قشر دانشجو هرسال پر شور تر و آگاه تر از سال قبل در مسیر انقلاب اسلامی گام برداشته و همیشه ثابت کرده است که پایبند به آرمان های امام و انقلاب است و درتمام عرصه ها، خصوصا عرصه فکری و اعتقادی، از مبانی این انقلاب دفاع می کند و به تعبیر رهبری:«همین جوانان بودند که این حماسه را به وجود آوردند».

 

وی یادآور شد: در سال۸۸ مراکز تصمیم ساز فتنه روی دانشگاه و دانشجویان حساب زیادی باز کرده بودند، بطوریکه انتظار داشتند قسمتی از آشوب ها را دانشجویان مدیریت کنند.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان بیان کرد: در فضای غبار آلود فتنه۸۸ انتظاری که حضرت آقا وملت از خواص جامعه داشتند آنطور که باید برآورده نشد؛ در این بین خروش امت حزب الله و طلایه داری جوانان مهر باطلی بود بر سرنوشت منافق هایی که با تزویر و دروغ به جدال با انقلابی مردمی آمده بودند!

 

ذاکری با بیان اینکه عامل اصلی خنثی کردن فتنه۸۸ بینش و بصیرت بالای مردم، خصوصا جامعه دانشجویی، بوده که هیچگاه سنگرها را خالی نگذاشته و همیشه در خط مقدم بوده اند؛ گفت: این بصیرت و به طور کلی همه وقایع آن روزها، هیچ گاه نباید به فراموشی سپرده شود و از این حیث از ۲۲بهمن نیز اهمیت بیشتری دارد.

 

وی ادامه داد: اجرای برنامه های بصیرتی و گفتمانی و تبیینی در دانشگاه های کشور لازمه زنده نگه داشتن آگاهی و بصیرت در دانشجویان امروز و نسل فرداست که ان شاءالله قشر دانشجو نه تنها ۹دی بلکه در تمام روزهای سال برای آن تلاش خواهد کرد و خود را ملزم به آن میداند.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان با اشاره به اینکه خرداد۸۸ در واقع یک چالش برای ایران بود اما افرادی عامدانه آن را تبدیل به بحران کردند، اظهار کرد: پیش از انتخابات ایران شاهد عقب نشینی غربی ها از مواضعشان بودیم و دو روز قبل از انتخابات آقای اوباما طی نامه ای اعتراف میکند که بدون جمهوری اسلامی مسائل منطقه و بین الملل حل نخواهد شد، اما بعد از شروع فتنه غرب عرصه را برای اخلال در امور جمهوری اسلامی فراهم دید و سرفصل جدیدی درباب تحریم های فلج کنند علیه ایران برای افزایش فشار از جانب مردم و همراه شدن با فتنه گران باز شد و این خود مبین خیانت بزرگی است که فتنه گران مرتکب آن شده اند حتی قطع نامه۱۹۲۹ سازمان ملل علیه ایران در سالگرد فتنه به تصویب رسید نیز نتیجه خوش خدمتی فتنه گران به غرب بود؛

ذاکری ادامه داد: به علاوه ۶قطع نامه در کنگره آمریکا علیه ایران تصویب شد و از دایره سیاست پا را فراتر گذاشته و تحریم های اقتصادی فلج کننده را نیز آغاز کردند و حتی داروهای ضروری را تحریم کرده و سلامت مردم را گروگان گرفتند و کار به جایی رسید که دانشمندان هسته ای مان را در کشور ترور میکردند!! با این حال به لطف حضرت حق و ایمان و اراده ملی این روزها را پشت سرگذاشته و از آن روزها عبرت گرفتیم.

وی با اشاره به نقش کشورهای غربی در فتنه ۸۸ تصریح کرد: کشور های غربی اعم از فرانسه، انگلیس آمریکا و.. از هرگونه کمک های مالی و رسانه ای دریغ نکردندو نیز نقش سفارتخانه های انگلیس و فرانسه در ترتیبات میدانی و رقابت برای تاثیرگذاری بیشتر در جریان فتنه بسیار تأمل برانگیز است و اهمیت این دوره زمانی برای غربی ها به حدی بود که در مجلس سنای آمریکا طرحی با نام«قربانیان سانسور در ایران» تصویب شد که به موجب آن ۵۵میلیون دلار برای مقابله با سانسور اینترنت و اطلاع رسانی در ایران هزینه شود.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان یادآور شد: شبکه های ماهواره ای چون BBC و VOA و العربیه و… شبکه های رادیویی ، فیسبوک و توئیتر، همه و همه سعی در ایجاد جنگ روانی و پوشش خبرهای مغرضانه داشتند!در کنار آن شاهد حمایت صریح وزیر امور خارجه آمریکا خانم کلینتون و شخص آقای اوباما بودیم و علاوه بر آن در کتاب خاطرات خانم کلینتون به این مورد نیز اشاره شده که ما جلوی تعطیل شدن توئیتر برای اعمال تغییرات و ارتقا را گرفتیم تا معترضان در ایران راحت تر با هم در ارتباط باشند.
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.