• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
بیانیه مشترک انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن:

انقلاب ما طلیعه پیروزی حق علیه باطل در پهنه جهان و برهم زننده دسیسه های شیطانی زورگویان عالم بود

  • کد خبر : 8758
  • 21 بهمن 1396 - 18:42
انقلاب ما طلیعه پیروزی حق علیه باطل در پهنه جهان و برهم زننده دسیسه های شیطانی زورگویان عالم بود

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم ِوَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾ انقلاب ما طلیعه پیروزی حق علیه باطل در پهنه جهان و برهم زننده دسیسه های شیطانی زورگویان عالم بود،همان مستکبرانی که با تکیه بر زر و زور و تزویر قصد در هم شکستن ایمان و اعتقادات اصیل ملت مسلمان […]

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

ِوَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾
انقلاب ما طلیعه پیروزی حق علیه باطل در پهنه جهان و برهم زننده دسیسه های شیطانی زورگویان عالم بود،همان مستکبرانی که با تکیه بر زر و زور و تزویر قصد در هم شکستن ایمان و اعتقادات اصیل ملت مسلمان ایران و چپاول ثروت هایش را داشتند. در آن میان ندایی مسیحایی لازم بود تا روح فداکاری و ایثار را در ضمیر ملت تازه گرداند و توده های مختلف زحمتکش جامعه اعم از کارگران و کارمندان و اهل بازار،همچنین دانش آموزان ودانشگاهیان و حوزویان را در جهت هدفی والا گرد هم آورد.
آری،این خمینی کبیر(ره)بود که مارا در جهت فروریختن کاخ ظلم و تباهی ۲۵۰۰ساله بسیج کرد و اگر نمی بود اتحاد و یکپارچگی امام و امت هیچ یک از این اهداف بدست نمی آمد. اما نزدیک به چهل سال از آن دوران میگذرد،تفکر انقلاب اسلامی و روحیه مقاومت در مقابل زورگویان عالم به کشور های دیگر منطقه صادر شده و به اذعان دوست و دشمن،آمریکای جنایتکار در مواجهه با انقلاب به بن بست رسیده است و بجز تحریم های ظالمانه سلاح دیگری در چنته ندارد.
آنچه که امروز باید بیش از گذشته بدان توجه داشت حرکت همگانی و همه جانبه علیه فساد، تبعیض، فقر، بیکاری و بی عدالتی است با در نظر گرفتن اهداف متعالی انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی که با تلاش ملت بدست امده و با خون شهدای گرانقدر حراست شده، است. اما ما دانشجویان دانشگاه های استان مازندران همراه و همگام با سایر دانشجویان و مردم شریف ایران اسلامی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران و شرکت در راهپیمایی یوم‌ الله ۲۲ بهمن، آحاد ملت را به حضور گسترده در این راهپیمایی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا ‌خوانده و امید است حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران – انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل – انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی پرستاری رامسر – انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل (دفترتحکیم وحدت )

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.