• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه به مناسبت 22 بهمن:

انقلاب اسلامی پایان بخش شب سیاه ظلم و جور، استبداد و وابستگی است

  • کد خبر : 11232
  • 22 بهمن 1397 - 11:06
انقلاب اسلامی پایان بخش شب سیاه ظلم و جور، استبداد و وابستگی است

بسمه تعالی و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین انقلاب اسلامی پایان بخش شب سیاه ظلم و جور،  فساد، تبعیض، فقر، تباهی، استبداد، وابستگی و آغاز نوزایی ایران اسلامی و به اهتزاز درآمدن نگین الله اکبر در پرچم توحید بر فراز ایران می باشد. سالیان سال استبداد تمامیت […]

بسمه تعالی

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

انقلاب اسلامی پایان بخش شب سیاه ظلم و جور،  فساد، تبعیض، فقر، تباهی، استبداد، وابستگی و آغاز نوزایی ایران اسلامی و به اهتزاز درآمدن نگین الله اکبر در پرچم توحید بر فراز ایران می باشد.

سالیان سال استبداد تمامیت خواه طاغوت با نوکری استعمار ویرانگر  موجب عقب ماندگی ایران اسلامی در عرصه های داخلی و جهانی گردیده بود تا آنکه شخصیتی عالم و فرزانه و مرجعی بی نظیر و الهی و آگاه به علوم اصیل اسلامی و موضوعات سیاسی روز ایران و جهان ظهور کرد و رهبری نهضت اسلامی را بر عهده گرفت و ملت مسلمان و آزادیخواه ایران پیام الهی و انقلابی او را از عمق جان پذیرفتند و با مجاهدت‌ها و رشادت‌های خود بر محور ولایت و پشت سر روحانیت پیشتاز و پیرو رهبری، بساط حکومت شاهنشاهی را در ۲۲ بهمن ۵۷ برچیده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برپا نمودند.

این حرکت عظیم که ریشه در عمق وجود ملت غیور ایران داشت  و الهام گرفته از حماسه با شکوه کربلا بود، با تضمین استقلال کشور در سیاست داخلی و خارجی هرگونه سلطه بیگانه و استعمار را در اشکال گوناگونش نفی کرد و با برافراشتن پرچم استقلال کشور و عظمت اسلام گفتمانی جدید در عرصه بین المللی را عرضه کرد که موجب شور و نشاطی گسترده در میان جنبش ها و حرکت های اسلامی در سراسر جهان و تقویت نهضت های آزادی بخش در اقصی نقاط این کره خاکی گردید.

۲۲ بهمن مبدأ تحولاتی بنیادین در جامعه شد و تغییراتی اساسی را در نحوه اداره حکومت به دنبال آورد. پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، پزشکی، تکنولوژی بویژه در علومی چون نانو، انرژی هسته ای، هوافضا، سلولهای بنیادین، نظامی و … نمونه هایی از این تحولات بنیادین هستند که بی‌شک این دستاوردها و تحولات مبتنی بر رهبری الهی و عالمانه حضرت امام(ره) در ابتدا و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در ادامه راه، تأسی به مبانی اصیل اسلامی، آزادگی و شرافت، وحدت و یکپارچگی، استقامت و پایداری، پند آموزی از عبرتهای عاشورایی و حرارت عشق حسینی در قلب مردم ایران و… به دست آمده است.

دشمنان هم که با آگاهی از این شعور و شعف انقلابی ملت ایران هر روز دسیسه ای را به کار می گیرند و با کمک مزدوران داخلی توطئه گری می‌کنند، از ابتدا برای ممانعت از شکل گیری اسلام ناب محمدی و پیشرفت ایران اسلامی، ترور شخصیت ها را سرلوحه کار خود قرار داده و با فتنه گری، حرکت های مذبوحانه ای را در نظام مقدس اسلامی پی ریزی کردند،  ولی مردم بابصیرت و انقلابی ایران در سایه روشنگریهای امام خمینی(ره) و امام خامنه ای (مدظله) چون دژی محکم وکوهی استوار در مقابل این فتنه گری ها ایستادند و از حقوق مسلم خود در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و نظامی خود صیانت کردند.

اکنون به برکت انقلاب  مقدس اسلامی و با روشنگریهای مقام معظم رهبری، بیداری امت اسلامی وارد مرحله جدیدی شده که بروز آنرا در کشورهای مسلمان چون مصر و تونس و… می توان مشاهده کرد. تأثیر گذاری انقلاب عظیم اسلامی در معادلات جهانی همچنان پرقدرت ادامه دارد و می رود با تغییر و تحولات بنیادین در مطالبات جهانی بستر ساز تشکیل حکومت جهانی الله با ظهور حضرت بقیه الله شود.

ما دانشجویان ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، با سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری و آرمانهای بلند حضرت امام که در اندیشه و سخنان رهبر فرزانه انقلاب بروز و تجلی تام دارد با تلاش در عرصه علم و دانش و ایجاد نهضت نرم افزاری و جهاد علمی در افزایش قدرت نرم نظام برای مقابله با جنگ نرم و تهدیدات گوناگون و روزافزون دشمنان اسلام و انقلاب و در رأس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی، همچنان جدیت وافر خواهیم داشت و آمادگی خود را در دفاع از آرمانهای انقلاب و اسلام حفظ خواهیم کرد و این روز فرخنده را به ملت عزیز ایران و رهبر فرزانه‌ی کشور تبریک و تهنیت عرض میکنیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.