• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی حرفه ای کرمانشاه به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن:

انقلاب اسلامی نه یک حادثه، اتفاق و رخداد تاریخی است بلکه حرکت دائمی و همیشگی است

  • کد خبر : 11229
  • 22 بهمن 1397 - 8:12
انقلاب اسلامی نه یک حادثه، اتفاق و رخداد تاریخی است بلکه حرکت دائمی و همیشگی است

بسم الله الرحمان الرحیم دهه‌ی فجر،در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بار دیگر سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فرا رسیده است،انقلابی که امام شهیدان آن را انفجار نور نامید. در گذر سالهای پس از انقلاب اسلامی […]

بسم الله الرحمان الرحیم
دهه‌ی فجر،در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
بار دیگر سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فرا رسیده است،انقلابی که امام شهیدان آن را انفجار نور نامید.
در گذر سالهای پس از انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید که از پاکترین جوانان این سرزمین بودند،عزت،شرافت و امنیت به این کشور بازگشت که دست بیگانگان از منابع عظیم خدادادی ما کوتاه شد.
واکاوی و بررسی آن حادثه عظیم و این تجربه ۴۰ ساله برای نسل جوان،امری ضروری است.
در نگاه امام و رهبری انقلاب اسلامی نه یک حادثه،اتفاق و رخداد تاریخی است بلکه حرکت دائمی و همیشگی است.
مسیر انقلاب به انقلابیون جوانی نیاز دارد که با همان انگیزه جوانان سال ۵۷ برای رسیدن انقلاب به اهداف و آرمانهایش تلاش کنند. رویش ها و جوانه هایی با هوشیاری و بیداری داشته است که در پرتو انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف امنیتی،سیاسی، فرهنگی،عمرانی و علمی تحولی عظیم رخ داده اند و جهش بزرگی بوجود آوردند.
کشوری که دیگران برایش شاه و وزیر منصوب می‌کردند و تیغ وحشی گری بیگانه جهان مردمش را نشانه می رفت،کشوری که برای درمان بیماری های پیش و پا افتاده نیازمند پزشکان غیر ایرانی بود،کشوری که در توسعه علمی و فناوری حرفی برای گفتن نداشت،کشوری که بیشتر مردمش حتی سواد خواندن و نوشتن نداشتند.
استقلال سیاسى،شکستن ابهت پوشالى ابرقدرتها،صف آرایى در برابر نمایش قدرت آمریکا،الگوسازى براى ملتهاى مستضعف،حمایت از مسلمانان آزاده،تبدیل شدن به ملتى جهادگر،دستاوردهای ارزشمند در حوزه نانو و لیزر،پیشرفت های چشمگیر در حوزه‌های سلول‌های بنیادین و تولید داروهای راهبردی،ورود به باشگاه فضایی جهان،کشوری هسته‌ای که عضو باشگاه هسته‌ای جهان است.این ها گوشه ای از هزاران دستاورد ریز و درشت جمهوری اسلامی پس از انقلاب ۵۷ است.
ایران اسلامی،امروز یکی از امن ترین کشور های جهان است و پیچیده ترین عمل های جراحی را انجام می‌دهد و در تولید علم و سواد آموزی سرآمد منطقه و جهان است.
از سوی دیگر رایحه خوش انقلاب اسلامی مرز های ایران اسلامی را درنوردیده است و فرزندان آن در عراق،سوریه،یمن،بحرین،نیجریه،کشمیر،لبنان و دیگر کشور ها عاشقانه مبارزه می کنند.
همه این ها نشان می دهد که ما می‌توانیم.
می توانیم از مشکلات و موانعی که پیش روی ماست عبور کنیم و به اهداف والای خود برسیم که شرط رسیدن به آن اهداف والا،داشتن روحیه انقلابی و همتی بلند است که همچون سیلابی موانع حرکت انقلاب را از میان بر خواهد داشت.
والسلام علیکم و رحمه الله برکاته
انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای کرمانشاه
بهمن ۹۷

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.