• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکردبه مناسبت ۹ دی:

امسال جشن چهل سالگی انقلاب راهرچه باشکوه تر برگزار خواهیم کرد

  • کد خبر : 10680
  • 08 دی 1397 - 23:06
امسال جشن چهل سالگی انقلاب راهرچه باشکوه تر برگزار خواهیم کرد

لاتکرهوا الفتنه فی آخرالزمان فانها تبیر المنافقین: از فتنه و آزمایش در آخر الزمان نگران نباشید، چرا که موجب نابودی منافقین خواهدشد. باید حواسمان را جمع کنیم، بفهمیم که: «من نام لم ینم عنه»؛ اگر ما اینجا خواب برویم، جبهه‌ی دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد. به […]

لاتکرهوا الفتنه فی آخرالزمان فانها تبیر المنافقین: از فتنه و آزمایش در آخر الزمان نگران نباشید، چرا که موجب نابودی منافقین خواهدشد.

باید حواسمان را جمع کنیم، بفهمیم که: «من نام لم ینم عنه»؛ اگر ما اینجا خواب برویم، جبهه‌ی دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد. به نظر من، فتنه‌ی سال ۸۸ هم همین بود؛ برای ما یک زنگ بود، یک زنگ بیدارباش بود.(مقام معظم رهبری مد ظله العالی )

نهم دیماه حماسه ی حضورملت شریف ایران در دفاع از آرمانهای شهدا و امام راحل و پاسخ به آشوب و هتک حرمت به عزای اباعبدالله الحسین (ع) می باشد .
روزی که عزاداران  حقیقی ، سوت و کف حرامیان شامی را در نطفه خفه کردند و بار دیگر مهر بطلان بر اندیشه های پلید دشمنان این مرز و بوم  زدند.

حالا امروز در نهمین سالگرد این حماسه ی عظیم ، بیزاری خود را از فتنه گران و آشوبگرانی که می خواستند برشعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضربدر بکشند و در عزای عاشورای حسینی شعار های انحرافی سر دهند و حرمت شکنی کنند اعلام میکنیم : ما جوانان این سرزمین آینده سازان دولت مهدوی در برابر دشمنان این مرز و بوم تا پای جان ایستاده و در حفظ دستاوردهای انقلاب می کوشیم.
به خون شهدا قسم یاد می کنیم امسال جشن چهل سالگی انقلاب راهرچه باشکوه تر بر مبنای افتخارات کسب شده زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی برگزار خواهیم نمود؛ باشد که این افتخارات زمینه ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت گردد.

در پایان خطاب به تمامی دشمنان داخلی وخارجی اسلام وانقلاب گوش زد می کنیم آرمانهای انقلاب اسلامی و شعار های مرگ بر اسرائیل و آمریکا فراموش شدنی نیست و ما ایستاده ایم؛

و اکنون که حکم آتش به اختیار داریم کفن پوش به میدان می‌آییم و حماسه ای دیگر در تاریخ این مرز و بوم میافرینیم تا چراغ راهی برای آیندگان شود.
ما دانشجویان انقلابی نسل سوم امسال نیز مانند سالهای گذشته برای دفاع از آرمان های انقلاب همگام با مردم بصیر و فهیم کشورمان در تجمع عظیم ۹ دی ماه شرکت خواهیم کرد و بار دیگر اقتدار و همبستگی این ملت را به رخ همگان خواهیم کشید.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.