• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
فیروزی در گفت‌وگو با فارس:

اقدام اخیر دادگاه تونس نشانگر زوال رژیم صهیونستی در عرصه بین‌الملل است

  • کد خبر : 9620
  • 18 فروردین 1397 - 11:14
اقدام اخیر دادگاه تونس نشانگر زوال رژیم صهیونستی در عرصه بین‌الملل است

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اقدام اخیر دادگاه تونس در جهت جلوگیری از عادی‌سازی روابط این کشور با اسرائیل بود که نشان دهنده زوال بیش از پیش اسرائیل در عرصه بین الملل است.

علیرضا فیروزی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدام اخیر دادگاه تونس در ممنوع کردن ورود ورزشکاران رژیم صهیونیستی به این کشور برای حضور در مسابقات تکواندو، گفت: قطعا دادگاه تونس با اقدام خود گامی مثبت و پراهمیت در مسیر مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و در جهت دفاع از امینت ملی تونس برداشته است.

وی افزود: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان اکنون بر کسی پوشیده نیست و با وجود سیاهنمایی های خود و همپیمانانشان، امروز شاهد یک روند نزولی در عرصه روابط آنها با کشور های مستقل و آزاده هستیم.

فیروزی گفت: اگر چه ممکن است در نگاه اول، رای دو فوریتی دادگاه تونس در خصوص جلوگیری از حضور ورزشکاران اسرائیلی در خاک این کشور، برای دلبستگان غرب اقدامی افراطی بنظر بیاید اما قطعا نشان دهنده هوشیاری این کشور در مواجهه با عادی سازی روابط با رژیم صهونیستی است.

مسئول واحد بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: کشور های مختلف وقتی جنایات اسرائیل در قبال مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را مشاهده می‌کنند نباید با سکوت خود در قبال این جنایات، از این رژیم حمایت کنند.

وی افزود: قطعا ما از شکایت هیئت ملی حمایت از مقاومت فلسطین در تونس و رای قاطع دادگاه این کشور حمایت می‌کنیم و آنرا گامی مثبت در مسیر مبارزه با اسرائیل می‌دانیم.

علیرضا فیروزی در پایان با تاکید بر لزوم مبارزه همه جانبه با اسرائیل گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی ابعاد مختلفی دارد و لازم است در همه زمینه ها و با تمام قوا و نیز با بهره گیره از همه امکانات لازم تلاش کنیم تا هرچه سریعتر نابودی این غده سرطانی را برای همیشه رقم بزنیم.

گفتنی است دادگاه تونس در حکمی ورود ۴ ورزشکار رژیم غاصب صهیونسیتی به این کشور برای حضور در مسابقات تکواندوی کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین را ممنوع کرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.