• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

اردو جهادی در بخش ابولفارس، شهرستان رامهرمز + تصاویر

  • کد خبر : 11414
  • 27 اسفند 1397 - 9:56
اردو جهادی در بخش ابولفارس، شهرستان رامهرمز + تصاویر

ایاز سپهری راد، مسئول قرار گاه جهادی صدر انجمن‌های اسلامی دانشجویان عضو اتحادیه مستقل استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص ویژگی‌های این اردو جهادی، گفت: تعدادی از جوانان مومن و جهادی از ۴ دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دزفول، دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری این اردو داوطلب شده و […]

ایاز سپهری راد، مسئول قرار گاه جهادی صدر انجمن‌های اسلامی دانشجویان عضو اتحادیه مستقل استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص ویژگی‌های این اردو جهادی، گفت: تعدادی از جوانان مومن و جهادی از ۴ دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دزفول، دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری این اردو داوطلب شده و عازم این منطقه شده اند.

وی افزود: ۱۱ مرد و ٩ زن به همراه ٢ روحانی در این سفر یکدیگر را همراهی می‌کنند. در بخش عمرانی این اردو قرار است یک مسجد سفید کاری و رنگ آمیزی شود؛ ضمن آنکه برق کشی نیز در حال انجام است.

سپهری در زمینه جنبه‌های فرهنگی این اردو بیان داشت: پخش فیلم و انیمیشن از جمله اقدامات مثبتی بوده که در راستای ارتقاء فرهنگ، گرایش کودکان به فرهنگ ایرانی-اسلامی و همچنین پیشگیری از ابتلا به آسیب‌های اجتماعی و سواد فضای رسانه‌ای در این مکان صورت گرفته است، ضمن آنکه با حضور در مدرسه کتاب و مشاوره تحصیلی رایگان نیز برای گروه‌های سنی مختلف ارائه گشته و جام فوتبال شهدای سه تلون نیز برای بالابردن سطح نشاط بین کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

مسئول قرارگاه جهادی صدر در پایان اظهار کرد: ایستگاه صلواتی، برگزاری دعا کمیل و اعمال مذهبی، همچنین بزرگداشت جشن نوروز و ولادت حضرت علی از دیگر اعمال انجام شده در این اردو جهادی بوده است.

لازم به ذکر است که این اردو در روستای سه تلون بخش ابولفارس شهرستان رامهرمز در استان خوزستان برگزار شده، که آمایش وضعیت سلامت و معیشت روستا نیز از اقدامات دیگر انجام شده توسط قرارگاه صدر بوده است.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.