• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

آیا انگلیس جدا از استکبار است که دولت برای بازگشایی سفارت آن ذوق زده برخورد می‌کند؟

  • کد خبر : 488
  • 04 شهریور 1394 - 9:51
آیا انگلیس جدا از استکبار است که دولت برای بازگشایی سفارت آن ذوق زده برخورد می‌کند؟

محمد نوروزی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به رفتارهای خصمانه انگلیس در حق مردم ایران گفت: اوایل سرکار آمدن دولت یازدهم تصور می‌کردیم که می‌خواهند از طریق مذاکرات برای اوضاع اقتصادی کشور تدابیری بیندیشند و در تلاشند با گفتگو مسائل اقتصادی مان را سروسامان دهند. وی تصریح کرد: امروز اتفاق جدیدی […]

محمد نوروزی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به رفتارهای خصمانه انگلیس در حق مردم ایران گفت: اوایل سرکار آمدن دولت یازدهم تصور می‌کردیم که می‌خواهند از طریق مذاکرات برای اوضاع اقتصادی کشور تدابیری بیندیشند و در تلاشند با گفتگو مسائل اقتصادی مان را سروسامان دهند.

وی تصریح کرد: امروز اتفاق جدیدی از سوی دولت در حال رخ دادن است و به این باور رسیده‌ایم که در مذاکرات به جای بالا و پایین شدن بحث غنی سازی مان بیشتر پیرامون بازگشایی سفارت‌ها صحبت شده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای عملا تاثیری در مشکلات اقتصادی کشورمان نداشته است اظهار داشت: متاسفانه دولت بازگشایی سفارت انگلیس را دستاورد مذاکرات می‌داند و البته به نظر می‌رسد جریانی در داخل دولت این مباحث را رهبری می‌کند و حاضر است برای رسیدن به اهدافش هر هزینه‌ای را بدهد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان پیرامون اینکه خود را برای مبارزه با استکبار آماده کنید افزود: آیا انگلیس جدا از استکبار است که دولتمردان برای بازگشایی سفارت آن ذوق زده برخورد می‌کنند؟ و آیا این کشور در فتنه ۸۸ نقشی نداشته است؟

نوروزی در پایان با بیان اینکه بازگشایی سفارت انگلیس دستاورد منفی را به همراه دارد خاطرنشان کرد: بازگشایی پایگاه جدید فتنه برای رقم زدن آشوب‌های نوین در کشور را می‌توان یکی از اهداف بازگشایی سفارت انگلیس محسوب کرد که در این میان نه تنها جنبش دانشجویی بلکه همه مردم از خوشحالی دولتمردان‌مان پیرامون بازگشایی این جاسوس خانه نگرانند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.